RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 1
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 2
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 1
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 2
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 3
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 4
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 1
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 2
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 1
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 2
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 3
RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB - 4

RME Fireface UFX III – Interfejs Audio USB

Producent:
  • SKU: RME FIREFACE UFX III
  • Kod EAN: 4260123363406
Dostępność: Produkt na zamówienie *

* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.

Wyślij wiadomość

12 512 zł

RATY I LEASING

Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta

SPRZĘT STUDYJNY, OPROGRAMOWANIE

RME Fireface UFX III

Interfejs Audio USB 3.0 [94 IN/ 94 OUT], 24-bity/192kHz, 12 analog I/O [TRS], Main Out [XLR], 4 preampy mikrofonowe, 2 wyjścia słuchawkowe, AES/EBU, 2 x ADAT, MADI, WordClock, 2 x MIDI, DURec, SteadyClock FS, TotalMix FX, sterownik ARC USB [opcja]

Fireface UFX III to centrum każdego studia wielośladowego, obsługujące z łatwością do 94 kanałów wejściowych/wyjściowych. Jego niespotykana wszechstronność, kompatybilność, dodana funkcja DURec (Direct USB Recording) oraz słynna niska latencja uzyskiwana dzięki doskonałej konstrukcji sprzętu i sterowników gwarantują płynne działanie w każdym trybie i zastosowaniu.

Fireface UFX III jest preferowanym przez profesjonalistów narzędziem do wielościeżkowego nagrywania, miksowania i masteringu. Jest wręcz naszpikowany profesjonalnymi funkcjami i oferuje między innymi SteadyClock FS, we/wy MADI (64 kanały), potężny procesor DSP, USB 3.0 (pełne 94 kanały we/wy Class Compliant), TotalMix FX, bezpośrednie nagrywanie na USB (Direct USB Recording) i obsługę sterownika Advanced Remote Control USB (dostępnego osobno).

Fireface UFX III zbudowany jest na nowo opracowanych płytach: analogowej i cyfrowej. Płyta analogowa oferuje między innymi wyjścia analogowe ze sprzężeniem stałoprądowym, jak również nowe przetworniki A/C i C/A o poprawionym współczynniku THD+N, natomiast nowa konstrukcja płyty cyfrowej umożliwiła wprowadzenie nowych, ciekawych funkcji dzięki zastosowaniu lepszych komponentów wysokiej klasy.

Potężna wydajność USB 3

Przedni panel Fireface UFX III zapewnia cztery wysokiej klasy wejścia combo XLR/TRS dla sygnałów mikrofonowych, instrumentalnych i liniowych, dwa stereofoniczne gniazda słuchawkowe o poziomie wyjściowym +19 dBu, we/wy MIDI oraz port USB. Dzięki funkcji DURec (Direct USB Recording ) port USB umożliwia niezależne nagrywanie wybranych sygnałów wejściowych i wyjściowych (do 80 kanałów) bezpośrednio na podłączony nośnik pamięci USB.

Tylny panel ujawnia pełne możliwości połączeniowe Fireface UFX III. Oprócz kolejnego wejścia/wyjścia MIDI dostępne są dwa optyczne wejścia/wyjścia ADAT, wejście/wyjście AES/EBU oraz osiem symetrycznych wyjść analogowych o poziomie liniowym (w tym stereofoniczne wyjścia monitorowe XLR). Dzięki nowemu trybowi Multi-Mode dwa wejścia/wyjścia ADAT mogą być wykorzystane jako oddzielne optyczne wejścia i wyjścia SPDIF (oprócz wejść/wyjść AES). Ponadto Fireface UFX III oferuje optyczny interfejs MADI (SC) z 64 dwukierunkowymi kanałami. Złącza Word Clock (BNC) pracują jako dodatkowe koncentryczne wejście i wyjście MADI, jeśli jest to wymagane.

Kompleksowa łączność MADI

Fireface UFX III otwiera drzwi do wielu rozwiązań RME i rozwiązań innych firm w zakresie cyfrowych i analogowych wejść/wyjść. Rozszerzenie liczby kanałów analogowych i możliwość routingu/miksowania w domenie cyfrowej poprzez liczne źródła daje wiele wszechstronnych opcji. Wiele zewnętrznych urządzeń MADI można również podłączyć szeregowo.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność MADI, można wykorzystać kilka typowych dla RME funkcji. Na przykład w trybie USB 2, który jest ograniczony do 30 kanałów we/wy (12 analogowych + 16 ADAT + AES), we/wy MADI jest nadal dostępne za pośrednictwem zintegrowanego miksera sprzętowego RME TotalMix FX. Wejście/wyjście Word Clock (BNC) może być przełączane na we/wy MADI (koncentryczne), a specjalny tryb dzielony obsługuje nawet wykorzystanie obu we/wy MADI jednocześnie, po 32 kanały dla złącza optycznego i koncentrycznego.

W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów

Fireface UFX III wyposażony jest w mikser DSP TotalMix FX oferujący wszechstronne opcje routingu i monitorowania, jak również analizator DIGICheck pozwalający na pomiar i analizę cyfrowego sygnału w obu kierunkach z maksymalną precyzją. TotalMix FX może całkowicie zastąpić zewnętrzny mikser, umożliwiając tworzenie wielu miksów monitorowych bez latencji z wykorzystaniem korektora EQ, procesora dynamiki, reverbu i delaya dla dowolnych wyjść, w tym głównych monitorów i miksów słuchawkowych dla muzyków.

Dodatkowy TotalMix Remote jest pilotem zdalnego sterowania dla TotalMix FX, przeznaczonym do sterowania sprzętowym mikserem i efektami w interfejsach audio RME. TotalMix Remote odzwierciedla aktualny stan systemu macierzystego na iPadzie i komputerach Windows/Mac – cały stan miksowania, kompletny routing, wszystkie ustawienia efektów aż po mierniki poziomu, a wszystko w czasie rzeczywistym. Można z łatwością dostosować wszystkie ustawienia miksera i efektów na odległość, poprzez Ethernet i Wi-Fi.

Wyjścia sprzężone stałoprądowo – sterowanie napięciowe CV/Gate

Większość interfejsów audio jest tradycyjnie projektowana z tak zwanymi „wyjściami sprzężonymi zmiennoprądowo”, gdzie kondensatory są używane do odfiltrowania ekstremalnie niskich częstotliwości.

Częstotliwości te są wprawdzie generalnie uważane za niepożądane w sygnale audio – jako zmniejszające zapas dynamiki i potencjalnie powodujące uszkodzenia innych urządzeń, ale jednym z przykładów, gdzie sprzężenie DC pozostaje pożądane, jest świat syntezatorów modularnych, gdzie statyczne lub wolne sygnały są używane do regulacji różnych parametrów takich jak wartości wysokości dźwięku lub LFO.

Wszystkie wyjścia liniowe Fireface UFX III są w pełni sprzężone stałoprądowo, co pozwala na wysyłanie napięć sterujących (CV) lub informacji Gate do syntezatorów modularnych (takich jak popularne formaty Eurorack i Moog/MOTM) oraz innego sprzętu studyjnego.

DURec (Direct USB Recording – bezpośrednie nagrywanie na USB)

DURec jest zintegrowanym cyfrowym rejestratorem wszystkich wejść i wyjść, zapisującym ślady bezpośrednio na nośniku pamięci podłączonym do przedniego portu USB. Fireface UFX III nagrywa na nośnikach pamięci USB lub dyskach twardych o pojemności do 2 TB. Funkcja nagrywania jest zapewniona przez wewnętrzny procesor DSP, a zatem jest niezależna od podłączonego komputera Windows lub Mac. Funkcja Direct USB Recording przekształca interfejs z serii Fireface UFX w samodzielny rejestrator i potężny wielokanałowy odtwarzacz live dla wcześniejszych nagrań, np. dla wirtualnych prób dźwięku. Koncerty, próby zespołów lub spontaniczne jam session mogą być bezpośrednio nagrywane i odtwarzane z nośnika – nawet całkowicie samodzielnie, bez komputera i oprogramowania.

Specyfikacja techniczna RME Fireface UFX III

Analogowa

AD, wejścia liniowe 1-8, tył

  • Wejście: 6,3 mm TRS, elektronicznie zbalansowane
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ LoGain: 116 dB (AES17), 118 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +4 dBu: 115 dB (AES17), 117 dBA
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 8,9 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 4,3 Hz – 45,2 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 3 Hz – 89 kHz
  • Filtr: Short Delay Sharp, opóźnienie 5 / 5 / 6 próbek
  • THD @ -1 dBFS: < -120 dB, < 0.0001 %
  • THD+N @ -1 dBFS: < -110 dB, < 0.00032 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu
  • Wejście: 6,3 mm TRS jack, elektronicznie zbalansowane
  • Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 10 kOhm niezbalansowane, 10,6 kOhm zbalansowane
  • Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain a +4 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
  • Zmienne wzmocnienie cyfrowe: 0 do +12 dB
  • Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1,2 dBV

Wejścia mikrofonowe 9-12, przód

Jak AD, ale:

  • Wejście: XLR, elektronicznie zbalansowane
  • Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 3,4 kOhm
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy wzmocnieniu 0 dB: 117 dB (AES17), 119,5 dBA
  • THD+N @ -1 dBFS, Gain 20 dB: < -110 dB, < 0,00032 %.
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 10,7 Hz – 20,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 5,1 Hz – 45,0 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 3,5 Hz – 88 kHz
  • EIN @ 60 dB Gain, 150 Ohm, A-Weighted: -129,8 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 75 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 75 dB: -57 dBu
  • DIODA LED CLIP: 0 dBFS
  • SIG LED: -60 dBFS

Instrumentalne w 9-12, przód

Jak AD, ale:

  • Wejście: 6,3 mm TS jack, niezbalansowane
  • Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 1 MOhm
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 116 dB (AES17), 118,5 dBA
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,5 dB: 2,4 Hz – 20,0 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -1 dB: 1,6 Hz – 28 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -3 dB: 0,8 Hz – 54 kHz
  • THD+N @ -1 dBFS, Wzmocnienie 20 dB: < -107 dB, < 0,00045 %.
  • Zakres wzmocnienia: 42 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB: +21 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 50 dB: -21 dBu

DA, wyjścia liniowe 3-8, tył

  • Wyjście: 6,3 mm TRS jack, serwo-zbalansowane
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ HiGain: 116.5 dB (AES17), 118.5 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +4 dBu: 116 dB (AES17), 118 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ -10 dBV: 107 dB (AES17), 109 dBA
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 0 Hz – 20,2 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 44,6 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 77,5 kHz
  • THD+N: < -110 dB, < 0,00032 %.
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Poziom wyjściowy przełączany Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV (+4.2 dBu)
  • Impedancja wyjściowa: 75 Ohm

DA – Stereo Monitor Output XLR (1-2)

Jak DA, ale:

  • Wyjście: XLR, zbalansowane
  • Poziom wyjściowy przełączany 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV (+4.2 dBu)
  • Impedancja wyjściowa: 150 Ohm

DA – Stereo Monitor Output Phones (9-12)

Jak DA, ale:

  • Wyjście: 2 x 6,3 mm TRS stereo jack, niezbalansowane
  • Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +19 dBu
  • Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +2 dBV
  • Maksymalna moc na kanał przy obciążeniu 32 Ohm, 0,02% THD: 200 mW (2,5 Vrms, +10 dBu)
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ High: 116.5 dB (AES17), 118.5 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ Low: 115 dB (AES17), 117 dBA
  • Impedancja wyjściowa: 2 Ohm

MIDI

  • 2 x MIDI I/O przez 5-pinowe gniazda DIN
  • Izolacja galwaniczna przez wejście optocoupled
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
  • 2 x MIDI I/O przez MADI
  • Niewidoczna transmisja przez bit użytkownika kanału 56 (do 48 kHz)
  • Niewidoczna transmisja przez bit użytkownika kanału 28 (do 96 kHz)

Cyfrowa

  • Zegary: Wewnętrzny, ADAT, AES, SPDIF, word clock
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
  • Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AD i DA: bliski zeru
  • PLL zapewnia zerowy dropout, nawet przy jitterze powyżej 100 ns
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej pracy w trybie varispeed ADAT
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz

Cyfrowe wejścia

MADI

  • Optyczny przez dupleksowe złącze SC FDDI
  • Zgodność z 62,5/125 i 50/125
  • Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,2 Vpp)
  • Akceptuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k Frame
  • Standard: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz
  • S/MUX: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz
  • S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz
  • Zakres blokady: 25 kHz – 54 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

AES/EBU

  • 1 x XLR, zbalansowany transformatorowo, izolowany galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Kompatybilny z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

Optyczny ADAT

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bit 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bit 192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy pracy z różnymi prędkościami.
  • Zakres blokady: 31,5 kHz – 50 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

Optyczny SPDIF (ADAT 2)

  • 1 x optyczny, zgodnie z IEC 60958
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

Word Clock

  • BNC
  • Przełączane wewnętrzne zakończenie 75 Ohm
  • Automatyczne wykrywanie podwójnej/czterech prędkości i wewnętrzna konwersja do pojedynczej prędkości
  • SteadyClock gwarantuje super niski jitter synchronizacji nawet w pracy z różnymi prędkościami
  • Nie ma wpływu na przesunięcia DC w sieci
  • Obwód adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału poprzez autocentrowanie i histerezę
  • Ochrona przed przepięciem
  • Zakres poziomów: 1,0 Vpp – 5,6 Vpp
  • Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

Cyfrowe wyjścia

MADI

  • Optyczny przez dupleksowe złącze SC FDDI
  • Zgodność z 62,5/125 i 50/125
  • Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,2 Vpp)
  • Akceptuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k Frame
  • Standard: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz
  • S/MUX: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz
  • S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz
  • Zakres blokady: 25 kHz – 54 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

AES/EBU

  • XLR, zbalansowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Poziom wyjściowy Professional 4,5 Vpp, Consumer 2,6 Vpp
  • Format Profesjonalny zgodnie z AES3-1992 Poprawka 4
  • Format konsumencki (SPDIF) zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz

ADAT

  • 1 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bit 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bit 192 kHz

Optyczny SPDIF (ADAT 2)

  • 1 x optyczny, zgodnie z IEC 60958
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)

Word Clock

  • BNC
  • Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp
  • Napięcie wyjściowe @ 75 Ohm termination: 4.0 Vpp
  • Impedancja wyjściowa: 10 Ohm
  • Zakres częstotliwości: 27 kHz – 200 kHz

Ogólna

  • Zasilanie: Wewnętrzny przełączany zasilacz, 100 – 240 V AC, 36 W
  • Pobór mocy w stanie spoczynku: 19 W
  • Typowe zużycie energii: 22-25 W
  • Wymiary wraz z uszami stojaka (WxHxD): 483 x 44 x 210 mm (19″ x 1,73″ x 8,5″)
  • Wymiary bez uszu stojaka (WxHxD): 440 x 44 x 210 mm (17,3″ x 1,73″ x 8,3″)
  • Głębokość całkowita: 240 mm (9,4″)
  • Waga: 3 kg ( 6,6 lbs)
  • Zakres temperatur: +5° do +50° Celsjusza (41° F do 122°F)
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
Tagi
karta dźwiękowa USB, karta dźwiękowa zewnętrzna, karta muzyczna, karta muzyczna USB, interfejs audio, interfejs audio USB, interfejs audio do mikrofonu

Produkty powiązane

Q&A: Najczęściej zadawane pytania

  • Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

    Darmowa dostawa od 300 zł

  • Ile mam czasu na zwrot towaru?

    Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Co oznaczają statusy dostępności przy produktach?
    1. Dostępny: Towar mamy na magazynie i wysyłka w takim przypadku wynosi 24 godziny
    2. Niedostępny: Produkt niedostępny na sklepie przez dłuższy czas
    3. Produkt na zamówienie: Produkt na zamówienie, brak produktu na naszym magazynie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość, w celu uzyskania informacji, kiedy produkt będzie u nas dostępny.
  • Jak korzystać z kodów promocyjnych i kuponów?

    Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!

    Kurier DPD
    Płatność przelewem: 16 zł
    Płatność za pobraniem: 20
    Kurier InPost
    Płatność przelewem: 15 zł
    Płatność za pobraniem: 19 zł
    InPost Paczkomaty24/7
    Płatność przelewem: 13 zł
  • Jakie są formy płatności za zakupy?

    W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:

    Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
    Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
    Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
    Płatności Online POLCARD / BLIK  - szybkie przelewy on-line
    Raty Santander
    Credit Agricole Raty
    PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
    Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00

    NUMER KONTA

    Santander Bank Polska S.A.
    24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
    F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
    Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
    08-103 Siedlce

  • Dlaczego warto kupić u nas?
    • Darmowa wysyłka od 300 zł
    • Kup na raty lub skorzystaj z odroczonej płatności do 30 dni
    • Negocjuj cenę! Postaramy się dopasować do konkurencji i zapewnić Ci najlepszą ofertę
    • Doradztwo: Nie umiecie się zdecydować przy wyborze towar? Skorzystaj z porady naszych specjalistów
    • Zapisz się do newslettera i otrzymaj 20 zł rabatu!
Producenci
Alesis Arturia Behringer Blackstar Fender Focusrite Hotone Hughes & Kettner IK Multimedia IMG Stage Line Kurzweil LD Systems Line 6 Monacor Mooer MOTU NEKTAR NUX ORANGE Palmer PreSonus RCF Rode Roland Shure Steinberg TASCAM TC ELECTRONIC TC HELICON Yamaha Yuer Zoom

Informacja o podmiotach odpowiedzialnych

Audio Ag

Producent

Kraj: DE

Ulica: Am Pfanderling 60

Kod pocztowy: D85778

Miasto: Haimhausen

e-mail: info@audioag.com