RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire
RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire
RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire
RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire
RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire
RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire

RME FIREFACE UFX II - interfejs FireWire

Producent:
  • SKU: RME FIREFACE UFX II
  • Kod EAN: 4260123363116
Dostępność: Produkt na zamówienie *

* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.

Wyślij wiadomość

10 669 zł

RATY I LEASING

Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta

SPRZĘT STUDYJNY, OPROGRAMOWANIE

 

Wyjątkowy i znakomity interfejs Fireface UFX II umożliwia transfer analogowych i cyfrowych danych audio z niemal dowolnego źródła bezpośrednio do komputera. 

Wiele unikalnych funkcji, dobrze przemyślana konfiguracja, kapitalnie rozwiązany mikser i opcje monitoringu, profesjonalne efekty DSP, najwyższej klasy układy analogowe oraz najnowsze przetworniki cyfrowe stawiają Fireface UFX II na czele wśród wszystkich interfejsów audio do komputera. 

Niezwykle elastyczny i kompatybilny, wyposażony w DURec (opcja bezpośredniej rejestracji przez USB), a także osprzęt i legendarne sterowniki RME o najniższej latencji, Fireface UFX II posiada bogaty zestaw funkcji, które zainteresują użytkowników pracujących zarówno w wysokiej klasy studiach domowych, jak i w profesjonalnych studiach nagrań. 

Obsługujący 60 kanałów audio (30 wejść i 30 wyjść), częstotliwości próbkowania do 192 kHz, umożliwiający dużą elastyczność dzięki połączeniu przez USB nowy Fireface UFX II jest idealnym rozwiązaniem do nagrywania, miksowania i monitoringu dźwięków w praktycznie każdych warunkach. 

Interfejs Fireface UFX II jest niezwykle uniwersalny więc łatwo można go zintegrować z dowolnym systemem produkcyjnym. Standardem w Fireface UFX II są złącza analogowe, ADAT, AES, SPDIF oraz USB 2. Równie imponująca jest liczba kanałów obsługiwanych przez urządzenie: 12 analogowych, 16 ADAT i 2 AES z 30 wejściami i 30 wyjściami. Ponadto dzięki połączeniu USB 2 nowy Fireface UFX II można obsługiwać za pomocą opcjonalnego pilota RME ARC USB (Advanced Remote Control USB). 

RME Fireface UFX II wyposażono w nowe, najwyższej klasy konwertery AC/CA i zoptymalizowane analogowe układy Wejść/Wyjść o lepszych parametrach SNR oraz THD, zapewniające nieskazitelne, krystalicznie czyste i przejrzyste brzmienie. Nowy tor mikrofonowy bez tłumika o maksymalnym poziomie wejściowym +18 dBu i zakresie wzmocnienia 75 dB umożliwia bezproblemową pracę w nawet najbardziej wymagających warunkach. 
Co więcej, nowe nisko-impedancyjne wyjścia słuchawkowe o dużej mocy (2 Ω) i maksymalnym poziomie wyjściowym +19 dBu zapewniają wystarczającą moc i poziom głośności dla większości słuchawek o wysokiej lub niskiej impedancji. 

Poprawiony DURec (bezpośrednie nagrywanie na USB) 
Na przednim panelu Fireface UFX II dostępna jest funkcja DURec do bezpośredniego nagrywania przez USB. Teraz obsługiwana przez układy drugiej generacji o zwiększonej funkcjonalność i kompatybilności – co zapewnia większą niezawodność nawet przy korzystaniu z wolniejszych lub pofragmentowanych pamięci USB. 

Zdalne sterowanie pilotem ARC USB 
Pilot ARC USB podłączany jest do komputera przez USB i komunikuje się bezpośrednio z TotalMix FX. Kontroler posiada 15 dowolnie przypisywanych, podświetlanych przycisków, pokrętło enkodera, a także wejście TS do podłączenia przełącznika nożnego. 

ARC USB to pilot do zdalnej kontroli Fireface UFX II poprzez MIDI USB 1.1. Urządzenie działa w klasie UAC 1 więc jest kompatybilne z systemami Windows i Mac OS X. Po podłączeniu pilota do systemu operacyjnego TotalMix FX automatycznie wykrywa ARC USB i komunikuje się z nim za pomocą prostych komend MIDI umożliwiających zdalną kontrolę UFX II. 

TotalMix FX 
Dostępny od 2001 r. mikser TotalMix umożliwia nieograniczone łączenie i miksowanie sygnałów w interfejsach audio marki RME. Unikalna funkcja tworzenia tylu niezależnych submiksów ile jest dostępnych kanałów wyjściowych sprawia, że jest to najbardziej uniwersalny i wszechstronny mikser tego typu. 


Razem z obsługiwanym sprzętem TotalMix FX tworzy kompletny system efektowy, zwiększający wygodę pracy z całym torem nagraniowym i umożliwiający rezygnację z wprowadzających opóźnienia rozwiązań programowych. 
TotalMix FX może w całości zastąpić mikser zewnętrzny umożliwiając tworzenie wielu, pozbawionych opóźnień miksów monitorowych z korekcją, blokiem dynamiki, pogłosem i delayem na każdym wyjściu, wliczając główny miks monitorowy i miksy słuchawkowe dla muzyków. 

Aplikacja TotalMix FX dla iPada™ 
Aplikacja TotalMix FX for iPad™ umożliwia pełną kontrolę miksera sprzętowego i efektów DSP w interfejsach Fireface UFX+, UFX II, UFX, UCX, 802, Babyface, Babyface Pro oraz MADIface Pro w trybie Class Compliant, i pozwala tworzyć, zapisywać i wczytywać kompletne miksy bezpośrednio z poziomu iPada.

DANE TECHNICZNE

Sekcja analogowa

Przetwornik AC, wejścia liniowe 1-8, panel tylny

  • Rozdzielczość AC: 24 bity
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 113 dB RMS nieważone, 116 dBA
  • Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz
  • Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.8 kHz
  • Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz
  • Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %
  • Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu
  • Wejścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa: 8 kOm niesymetrycznie, 12 kOm symetrycznie
  • Czułość wejściowa przełączana: Lo Gain, +4 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Regulacja wzmocnienia: od 0 do +12 dB
  • Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV

Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni

  • Tak samo jak dla AC , oprócz:
  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa: 3.4 kOm
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Zakres wzmocnienia Gain: 75 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB: -57 dBu
  • Wskaźniki, CLIP LED: 0 dBFS • SIG LED: -60 dBFS

Wejścia instrumentalne 9-12, panel przedni

Jak dla AC, oprócz:

  • Wejście: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne
  • Impedancja wejściowa: 1 MOm
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 114 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Zakres wzmocnienia: 42 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB: +21 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 50 dB: -21 dBu

Przetwornik CA, wyjścia liniowe 3-8, panel tylny

  • Rozdzielczość: 24 bity
  • Zakres dynamiki (DR): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz
  • Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz
  • Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 89 kHz
  • Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %
  • Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu
  • Wyjścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane przez serwo
  • Impedancja wyjściowa: 75 Om niesymetrycznie, 150 Om symetrycznie
  • Poziom wyjściowy przełączany: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV

CA – Wyjście Stereo Monitor XLR (1-2)

Jak dla CA, oprócz:

  • Wyjście: XLR, symetryczne
  • Poziom wyjściowy przełączany: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy 24 dBu: +24 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV

CA – Wyjścia Stereo Monitor słuchawkowe (9-12)

Jak CA, oprócz:

  • Wyjście: 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne
  • Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +19 dBu
  • Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV
  • Impedancja wyjściowa: 2 Om
  • Maksymalna moc dla kanału przy obciążeniu 32 Om, 0.1% THD: 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu)

MIDI

  • 2 x MIDI wejście/wyjście na złączach DIN 5-pinowych
  • Galwanicznie rozdzielone optoizolatorem
  • Tryb Hi-speed: czas reakcji i jitter typowo poniżej 1 ms
  • Separacja 128 bit FIFO dla wejścia i wyjścia

Sekcja cyfrowa

  • Zegary: wewnętrzny, ADAT, AES, MADI, word clock
  • Układ z niskim jitterem: < 1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia
  • Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, losowa szerokość widma
  • Tłumienie jittera dla zegarów zewn.: > 30 dB (2.4 kHz)
  • Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AC i CA: bliski zera
  • PLL zapewnia zerowe straty, nawet dla jittera ponad 100 ns
  • Cyfrowy Bitclock PLL dla bezproblemowego działania ADAT varispeed
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz

Wejścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Stopień wejściowy wysokiej czułości (< 0.3 Vpp)
  • Kompatybilność z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje  format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres blokowania (Lock range): 27 kHz – 200 kHz
  • Jitter przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz)

Optyczne ADAT

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia perfekcyjną synchronizację nawet w trybie varispeed
  • Zakres blokowania (Lock range): 31.5 kHz – 50 kHz
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1

Optyczne SPDIF (ADAT2)

  • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958
  • Akceptuje formaty konsumencki i profesjonalny
  • Zakres blokowania (Lock range): 27 kHz – 200 kHz
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz)

Word Clock

  • BNC
  • Wersja 75 Om przełączane
  • Automatyczna detekcja prędkości Double/Quad Speed i wewnętrzna konwersja do Single Speed
  • SteadyClock gwarantuje super niską synchronizację jittera nawet przy działaniu w trybie varispeed
  • Bez wpływu ze strony DC-offset w ramach sieci
  • Układ adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezę
  • Ochrona anty-przepięciowa
  • Zakres poziomu: 1.0 Vpp – 5.6 Vpp
  • Zakres blokowania: 27 kHz – 200 kHz
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz)

Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Poziom wyjściowy: profesjonalny 4.5 Vpp, konsumencki 2.6 Vpp
  • Format profesjonalny zgodny z AES3-1992 poprawka 4
  • Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz - 200 kHz

ADAT

  • 2 x TOSLINK
  • Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz

SPDIF optyczny (ADAT2)

  • Format Consumer (SPDIF) zgodny z IEC 60958
  • Próbkowanie 28 kHz do 200 kHz

Word Clock

  • BNC
  • Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp
  • Napięcie wyjściowe przy 75 Om: 4.0 Vpp
  • Impedancja wyjściowa: 10 Om
  • Zakres częstotliwości: 27 kHz – 200 kHz

Informacje ogólne

  • Zasilanie: zasilacz wewnętrzny przełączany, 100 - 240 V AC, 36 W
  • Pobór mocy w stanie bezczynności: 19 W
  • Typowy pobór mocy: 22-25 W
  • Wymiary z uchwytami do racka (SxWxG): 483 x 44 x 210 mm (19" x 1.73" x 8.5")
  • Wymiary bez uchwytów do racka (SxWxG): 440 x 44 x 210 mm (17.3" x 1.73" x 8.3")
  • Pełna głębokość: 240 mm (9.4”)
  • Waga: 3 kg
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
Koszt wysyłki
0.00

Q&A: Najczęściej zadawane pytania

  • Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

    Darmowa dostawa od 300 zł

  • Ile mam czasu na zwrot towaru?

    Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Co oznaczają statusy dostępności przy produktach?
    1. Dostępny: Towar mamy na magazynie i wysyłka w takim przypadku wynosi 24 godziny
    2. Niedostępny: Produkt niedostępny na sklepie przez dłuższy czas
    3. Produkt na zamówienie: Produkt na zamówienie, brak produktu na naszym magazynie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość, w celu uzyskania informacji, kiedy produkt będzie u nas dostępny.
  • Jak korzystać z kodów promocyjnych i kuponów?

    Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!

    Kurier DPD
    Płatność przelewem: 16 zł
    Płatność za pobraniem: 20
    Kurier InPost
    Płatność przelewem: 15 zł
    Płatność za pobraniem: 19 zł
    InPost Paczkomaty24/7
    Płatność przelewem: 13 zł
  • Jakie są formy płatności za zakupy?

    W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:

    Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
    Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
    Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
    Płatności Online POLCARD / BLIK  - szybkie przelewy on-line
    Raty Santander
    Credit Agricole Raty
    PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
    Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00

    NUMER KONTA

    Santander Bank Polska S.A.
    24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
    F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
    Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
    08-103 Siedlce

  • Dlaczego warto kupić u nas?
    • Darmowa wysyłka od 300 zł
    • Kup na raty lub skorzystaj z odroczonej płatności do 30 dni
    • Negocjuj cenę! Postaramy się dopasować do konkurencji i zapewnić Ci najlepszą ofertę
    • Doradztwo: Nie umiecie się zdecydować przy wyborze towar? Skorzystaj z porady naszych specjalistów
    • Zapisz się do newslettera i otrzymaj 20 zł rabatu!
Producenci
Alesis Arturia Behringer Blackstar Focusrite Hotone Hughes & Kettner IK Multimedia IMG STAGE LINE Kurzweil LD Systems Line 6 Monacor Mooer MOTU NEKTAR NUX ORANGE Palmer PreSonus RCF Rode Roland Shure Steinberg TASCAM TC ELECTRONIC TC HELICON Yamaha Yuer Zoom