Koszyk
Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Menu
-
MenuWstecz
-
Produkty
-
-
-
#
-
-
-
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
-
#
-
#
-
-
-
-
#
-
Instalacyjne
- Akcesoria dodatkowe do wzmacniaczy
- Akcesoria instalacyjne
- Centrale nagłośnieniowe
- Głośniki instalacyjne
- Głośniki projekcyjne
- Kolumny instalacyjne
- Kolumny instalacyjne aktywne
- Kolumny instalacyjne Niskonapięciowe
- Kolumny instalacyjne niskotonowe
- Matryce audio
- Moduły dodatkowe
- Powermiksery / centrale 100 V
- Preampy
- Regulatory
- Tunery instalacyjne
- Wzmacniacze 100V
- Wzmacniacze miksujące
- Wzmacniacze Niskonapięciowe
-
Instalacyjne
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
- Nowości NEW
- Polecane
- Wyprzedaż HOT
- Marki
- Blog
- Kontakt
- Youtube
Miksery analogowe
Filtrowanie
-
złzł
Aktywne filtry
Grid
List
Mikser analogowy – typ miksera, potocznie nazywany analog.
W odróżnieniu od miksera cyfrowego posiada wiele pokręteł (niektóre miksery cyfrowe także posiadają pokrętła, np. Yamaha CS1D), nie mają wyświetlacza, a pod względem technicznym, różnią się sposobem przetwarzania sygnałów – miksery analogowe przetwarzają je analogowo.
Budowa analogowego miksera:
- kanał - jest to zestaw urządzeń i pokręteł dotyczących sygnału z jednego źródła (mikrofonu lub linii). Kanały oznacza się cyframi.
- przedwzmacniacz (pokrętło Gain) - wzmocnienie sygnału do poziomu 0,775V. Przeciętny sygnał na wyjściu mikrofonu wynosi kilka milivoltów, więc aby uzyskać to samo napięcie należy wzmocnić sygnał mikrofonowy
- phantom - napięcie +48V dla zasilenia mikrofonów pojemnościowych
- gniazdo INSERT - umożliwia "rozpięcie" kanału czyli wypuszczenie sygnały po przedwzmacniaczu na urządzenie zewnętrzne, np. kompersor, equalizer, a następnie wprowadzenie z powrotem na regulator barwy tonu
- filtr dolnozaporowy (opcjonalnie) - wycina wszystkie dźwięki o częstotliwościach poniżej 75 Hz, w których znajdują się wibracje podłogi, statywów oraz podmuchy wiatrów.
- korektor barwy tonu:
- korektor dwupunktowy - ustawienia wysokości (Hi - tzw. góry) głosu oraz niskości (Low - tzw. dołu)
- korektor trzypunktowy - ustawienia wysokości (Hi - tzw. góry) głosu, środka (MID - tzw. środka) oraz niskości (Low - tzw. dołu)
- korektor czteropunktowy - ustawienia wysokości (Hi - tzw. góry) głosu, środka (MID - tzw. środka), miękkości (Low Mid) oraz niskości (Low - tzw. dołu)
- regulator parametryczny
- regulator głośności kanału (FADER) - wykonany najczęściej w postaci potencjometru suwakowego, czasami pokrętła, wyskalowany w decybelach
- regulator panoramy - ustala ile sygnału z potencjonometra znajduje się w prawy, a ile w lewym kanale
- regulatory SEND - słyszalność w odsłuchach czyli w monitorach scenicznych
- szyna SOLO - podsłuch sygnału z jednego lub większej ilości kanałów poprzez słuchawki lub odsłuchy realizatora (dzięki temu można dokonać korekty brzmienia głosu, podczas nagłośnienia na żywo)
- wskaźnik wysterowania - nieodłączny element każdego stołu mikserskiego, zwykle przedstawiony w postaci kolumny diod
Tagi:
#mikser audio, #mikser analogowy, #mikser z USB, #mikser z Bluetooth
#mikser Yamaha, #mikser Alllen&Heath,
#mikser Soundcraft, #mikser Behringer