

* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.
Wyślij wiadomośćRME ADI-8 QS - interfejs
Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta
ADI-8 QS, urządzenie w rozmiarze 1U, zapewnia niezrównaną jakość konwersji AD/DA z/do AES/EBU i ADAT [opcjonalnie MADI], z maksymalną częstotliwością próbkowania do 192 kHz. Symetryczne wejścia i wyjścia wykorzystują specjalnie zaprojektowane układy RME, gwarantujące bardzo niskie wartości szumu i zniekształceń. Ponadto dostępne są cztery rożne poziomy na wejściach i wyjściach gwarantując możliwość idealnego dopasowania do rożnych sygnałów analogowych. Najnowsza generacja konwerterów AD/DA zapewnia częstotliwość próbkowania maksymalnie do 192 kHz z zachowaniem parametru SNR na poziomie 120 dBA.
Ze względu na bardzo efektywną eliminację jittera, SteadyClock™ gwarantuje profesjonalną jakość dźwięku, niezależnie od jakości zewnętrznego zegara. Dodatkowo, Intelligent Clock Control [ICC] zapamiętuje ostatnio wykorzystywaną częstotliwość próbkowania, aby zabezpieczyć urządzenie przed utratą sygnału.
Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą Word Clock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci po wyłączeniu urządzenia.
ADI-8 QS może być w pełni kontrolowany i konfigurowany przez MIDI. Ponadto status wszystkich wyświetlaczy może być sprawdzony poprzez MIDI. Każdy z interfejsów QS może posiadać indywidualny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.
Znajdujący się w zestawie sterownik sprzętowy umożliwia zdalne kontrolowanie głośności z miejsca, w którym odsłuchiwany jest materiał. Ponadto, raz zapamiętany referencyjny poziom głośności może być przywołany w dowolnym momencie. Dodany został także przycisk DIM [-20 dB].
Nieprawdopodobnie niska latencja
RME QS korzysta z najwyższej klasy przetworników A/D firmy Cirrus Logic, oferujących niedoścignione parametry w zakresie zniekształceń oraz stosunku sygnał/szum. To, co najbardziej odróżnia ten przetwornik od innych dostępnych na rynku to innowacyjny filtr cyfrowy, pozwalający po raz pierwszy osiągnąć opóźnienia rzędu 12 próbek [0.25 ms] w przypadku pracy w trybie Single Speed, 9 próbek [0.09 ms] przy Double Speed oraz 5 [!] próbek [0.026 ms] w trybie Quad Speed.
Powyższe wartości stanowią mniej, niż jedną czwartą latencji, jaką cechują się znacznie droższe urządzenia. Jest to ważny krok w kierunku redukcji latencji w studiach nagraniowych opartych na komputerowych systemach rejestracji. W przypadku modeli DS i QS latencję można po prostu zignorować. Przetworniki D/A cechują się opóźnieniem rzędu 5 – 10 próbek sprawiając, że monitorowanie „analogowo-cyfrowe” staje się monitorowaniem w stylu „czysto analogowym”.
Opcjonalna karta: MADI I64 RME_i64_madi_card.jpg
Karta MADI I64 wraz z konwerterem QS oferuje dostęp do 64-kanałów wejściowych i wyjściowych w standardzie MADI. Wyjścia elektryczne i optyczne działają równolegle wysyłając ten sam sygnał do złącz AES/EBU i ADAT.
Karta MADI I64 oferuje zarówno optyczne, jak i elektryczne wejścia MADI. Wejście jest wybierane automatycznie, w zależności od wykrytego sygnału. Automatyczne przełączanie wejścia zapewnia pełną redundancję, czego efektem jest natychmiastowa jego zmiana, w przypadku, gdy sygnał obecny na którymś z wejść zaniknie.
Wejście MADI funkcjonuje jako alternatywne źródło sygnału taktującego, jako źródło sygnału konwerterów DA oraz jako wejście przelotowe [Thru]. Każdy z interfejsów QS wykorzystuje jedynie 8 kanałów, co oznacza, że liczba pozostałych do przesłania kanałów wynosi 56 [w przypadku szeregowego połączenia kilku interfejsów QS]. Istnieje możliwość połączenia aż do ośmiu interfejsów QS. Wszystkie 64 kanały dostępne są na wyjściu MADI ostatniego interfejsu znajdującego się w szeregu.
ADI-8 QS w połączeniu z kartą MADI I64, może być zdalnie sterowany poprzez komunikaty MIDI przesyłane przez MADI.
W przypadku szeregowego połączenia kilku interfejsów, wejście/wyjście MADI każdego z nich powoduje opóźnienie rzędu 3 próbek. Z tego względu, dane obecne na wyjściu MADI ostatniego urządzenia są opóźnione. Problem przesunięcia jest rozwiązywany za pomocą funkcji Delay Compensation [kompensacja opóźnienia].
Darmowa dostawa od 300 zł
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.
Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.
Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!
W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:
Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
Płatności Online POLCARD / BLIK - szybkie przelewy on-line
Raty Santander
Credit Agricole Raty
PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00
NUMER KONTA
Santander Bank Polska S.A.
24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
08-103 Siedlce
Antares Auto-Tune Artist - Wtyczka korekcji tonacji dźwięku (do pobrania)
Antares Auto-Tune Artist - Wtyczka korekcji tonacji dźwięku (do pobrania)
Antares Harmony Engine Evo - Wtyczka Vocal-Harmonizer (do pobrania)
Antares Harmony Engine Evo - Wtyczka Vocal-Harmonizer (do pobrania)
Antares Auto-Tune Hybrid - Wtyczka efektu wokalnego (do pobrania)
Antares Auto-Tune Hybrid - Wtyczka efektu wokalnego (do pobrania)
Antares Auto-Tune Slice - Wirtualny sampler wokalny (do pobrania)
Antares Auto-Tune Slice - Wirtualny sampler wokalny (do pobrania)
Antares Auto-Tune Vocal Compressor - Wtyczka kompresora (do pobrania)
Antares Auto-Tune Vocal Compressor - Wtyczka kompresora (do pobrania)
Antares Auto-Tune EFX+ 10 - Wtyczka korekcji tonacji (do pobrania)
Antares Auto-Tune EFX+ 10 - Wtyczka korekcji tonacji (do pobrania)
Antares Auto-Key 2 - Wtyczka rozpoznawania wysokości dźwięku / skali (do pobrania)
Antares Auto-Key 2 - Wtyczka rozpoznawania wysokości dźwięku / skali (do pobrania)
Antares Auto-Tune Access 10 - Wtyczka korekcji tonacji (do pobrania)
Antares Auto-Tune Access 10 - Wtyczka korekcji tonacji (do pobrania)
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Producent
Kraj: DE
Ulica: Am Pfanderling 60
Kod pocztowy: D85778
Miasto: Haimhausen
e-mail: info@audioag.com