NOWOŚĆ
Cranborne Audio 500ADAT - Interfejs audio, rama 500 - 1 - Interfejsy audio - Cranborne Audio 500ADAT - Interfejs audio, rama 500

Cranborne Audio 500ADAT - Interfejs audio, rama 500

Producent:
  • SKU: CA-500ADAT
  • Kod EAN: 5060619260023
Dostępność: Produkt na zamówienie *

* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.

Wyślij wiadomość

7 399 zł

RATY I LEASING

Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta

SPRZĘT STUDYJNY, OPROGRAMOWANIE

Interfejs audio, rama 500 Cranborne Audio 500ADAT

Cranborne Audio 500ADAT to idealne narzędzie do zwiększenia liczby wejść i wyjść dowolnego interfejsu audio wyposażonego w złącze ADAT. To 8-wejściowy/8-wyjściowy ekspander ADAT, który łączy obudowę rack formatu 500 z wysokiej klasy konwersją A/D-D/A i wejściem/wyjściem ADAT, co pozwala każdemu zintegrować urządzenia serii 500 ze swoim studiem z większością popularnych interfejsów audio. 

500ADAT posiada rozwiązania, które łączą wiele możliwości cyfrowego i analogowego workflow, takie jak 8-kanałowy analogowy mikser sumujący, bezlatencyjny mikser z dwoma referencyjnej klasy wyjściami słuchawkowymi oraz transmisję ADAT i SMUXII/IV, aby umożliwić pracę z częstotliwościami próbkowania do 192 kHz. 

To, co najlepsze w analogu

Korzystając z ogromnego i stale rosnącego rynku systemu 500, możesz skonfigurować swój 500ADAT tak, aby odpowiadał Twojemu gustowi w kwestii analogowego brzmienia. Zainstaluj swoje ulubione moduły systemu 500 w 8 dostępnych gniazdach i stwórz swój ostateczny analogowy tor sygnałowy, przy użyciu którego możesz nagrywać wielościeżkowo bezpośrednio w swoim DAW. Wypełnij 500ADAT przedwzmacniaczami vintage do nagrywania perkusji. Możesz też wybrać czyste i nieskazitelne przedwzmacniacze do nagrywania smyczków. Dodaj do 500ADAT moduły przedwzmacniacza, korektora i kompresora, aby stworzyć własne, niestandardowe, analogowe channel stripy. Możliwości są nieograniczone, a każdy 500ADAT pozwoli osiągnąć brzmienie, które chcesz. 

Integracja modułów serii 500 z Twoim workflow nie kończy się po nagraniu. Dedykowane przełączniki źródła modułów dla każdego gniazda serii 500 umożliwiają wysyłanie wyjść ADAT z interfejsu audio do 500ADAT, przez 8 zainstalowanych modułów serii 500 i z powrotem do interfejsu audio w celu nagrywania (z zastosowaniem tego analogowego „mojo”). Pomyśl o 500ADAT jako o banku 8 zewnętrznych wtyczek analogowych. Aby uzyskać bardziej praktyczne, całkowicie analogowe podejście do miksowania, 500ADAT oferuje również 8-kanałowy analogowy mikser sumujący z wysokim headroomem oraz dedykowanymi regulatorami poziomu i panoramy, których można użyć do stworzenia własnego miksu analogowego przed nagraniem go z powrotem do DAW za pomocą dedykowanych gniazd wyjściowych miksu 1/4” znajdujących się na tylnym panelu. 

To, co najlepsze z cyfry

Aby uchwycić każdy subtelny niuans sygnału analogowego, 500ADAT oferuje referencyjną konwersję A/D i D/A z zakresem dynamiki 121 dB (A ważone) i THD+N <0,00032% (@ -4 dBFS, 1 kHz, A ważone), wszystko regulowane przez najwyższej klasy wewnętrzny zegar 500ADAT z jitterem <0,5 pikosekundy. Możesz również podporządkować zegar swojego interfejsu audio wewnętrznemu zegarowi 500ADAT, aby skorzystać z tak niskiego jittera. Połączenie niezwykle dokładnego taktowania i wydajnej konwersji cyfrowej gwarantuje, że każdy dźwięk analogowy zostanie uchwycony z najwyższą szczegółowością — bez niepożądanych artefaktów cyfrowych powstałych w procesie konwersji i z szerokim zakresem dynamiki, co jest zasługą analogowej części konstrukcji 500ADAT oferując duży headroom i niski poziom szumów. 

8-kanałowe rozszerzenie ADAT

ADAT jest sprawdzonym i jednym z najszerzej dostępnych protokołów cyfrowych w interfejsach audio, jednak często pozostaje niedostatecznie wykorzystany lub wręcz pomijany przez wielu inżynierów dźwięku i producentów. Prawie wszystkie popularne interfejsy audio na rynku są wyposażone w parę portów ADAT — wystarczy podłączyć do nich 500ADAT, aby poszerzyć możliwości swojego studia. Zawierając własne konwertery i wykorzystując ADAT do przesyłania dźwięku do i z formatu 500, 500ADAT usuwa analogowe spaghetti okablowania między Twoją szafą rack a interfejsem, jednocześnie eliminując obawy o niedopasowane analogowych poziomów operacyjnych między wejściami interfejsu a wyjściami modułów 500. 500ADAT jest kompatybilny z dowolną sesją działającą w zakresie od 44,1 kHz do 192 kHz i może pozwolić na 8 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia przy 44,1 kHz do 96 kHz lub 4 kanały rozszerzenia wejścia/wyjścia przy częstotliwościach 176,4/192 kHz. 

Mikser sumujący

Sumowanie analogowe może nadać Twojemu miksowi ostatni element analogowego charakteru, wymagany do uzyskania profesjonalnych i dopracowanych rezultatów dźwiękowych. To, co sprawia, że ​​mikser sumujący 500ADAT jest tak wyjątkowy, to fakt, że jest umieszczony za 8 gniazdami serii 500 — umożliwiając wstawianie modułów nasycenia lub subtelnej „kompresji sumy” i tworzenie miksu stereo przy użyciu dedykowanych analogowych regulatorów poziomu i panoramy 500ADAT pod każdym modułem. Mikser sumujący 500ADAT ma również dedykowane wyjście liniowe, którego można użyć do przesyłania miksu stereo do interfejsu audio w celu zgrania. 

Bezlatencyjny mikser

Cranborne Audio 500ADAT odchodzi od niezdarnych „wirtualnych” mikserów programowych i ponownie przejmuje kontrolę nad miksem. Korzystając z analogowego miksera sumującego o dużym headroomie znajdującym się w 500ADAT, możesz całkowicie analogowo tworzyć miksy bez latencji ze źródeł na żywo, które można łączyć z wejściem Aux i przesyłać bezpośrednio do muzyków wykonujących za pośrednictwem C.A.S.T. lub lokalnych wyjść słuchawkowych. 

Wyposażony w C.A.S.T.

C.A.S.T. to Cat 5 Analogue Snake Transport – system, który umożliwia ekonomiczne oraz zorganizowane zarządzanie kablami w studiu. C.A.S.T. wykorzystuje gotowe, ekranowane kable sieciowe Cat 5e, Cat 6 i Cat 7 do przesyłania 4 kanałów zbalansowanego dźwięku analogowego za pomocą jednego kabla. 

500ADAT ma 4 porty C.A.S.T. IN, które umożliwiają podłączenie urządzeń C.A.S.T. (takich jak Cranborne Audio N22 i N22H) i przenieść sygnał w dowolne miejsce w studiu. 

Podłącz źródła mikrofonowe lub liniowe do skrzynki rozdzielczej C.A.S.T., a sygnał ten będzie przesyłany kablem Cat 5 bezpośrednio do modułów zainstalowanych w 500ADAT. Jednocześnie miks analogowy utworzony w 500ADAT jest przesyłany tym samym kablem do podłączonego urządzenia. Umożliwia to bezproblemową łączność analogowego dźwięku między reżyserką, salą koncertową, kabiną wokalną lub sypialnią obok! 

C.A.S.T. jest w 100% analogowy i nie wymaga żadnej konfiguracji, aby działać. Może z łatwością działać na odległości do 100 m, gdy używany jest kabel Cat 6 lub Cat 7, a kompletna infrastruktura okablowania studia kosztuje ułamek tego, ile kosztowałby analogowy kabel wieloparowy. Bez konfiguracji. Bez opóźnień. Bez zamieszania. I brzmi świetnie. 

Zaprojektowano i skonstruowano w Wielkiej Brytanii 

Aby mieć pewność, że każdy produkt noszący nazwę Cranborne Audio sprawdzi się w dużych i małych studiach nagraniowych, każdy 500ADAT jest starannie montowany przez wykwalifikowanych pracowników z ogromną dbałością o szczegóły, a każdy produkt jest dokładnie testowany przez wykwalifikowanego inżyniera przed wysyłką do miejsc na całym świecie. 

Główne cechy Cranborne Audio 500ADAT

  • 8-kanałowy przetwornik A/D-D/A 

  • 8 wejść/8 wyjść @ 44,1 kHz - 48 kHz 

  • 8 wejść/8 wyjść @ 88,2 kHz - 96 kHz 

  • 4 wejścia/4 wyjścia @ 176,4 - 192 kHz 

  • Najwyższej klasy konwersja A/D-D/A 

  • Zakres dynamiki: 121 dB A-ważone, metoda AES17, 20 Hz - 20 kHz 

  • Pasmo przenoszenia: -1 dB, 2,2 Hz do >80 kHz 

  • THD+N: <0,00032% (-110 dB) @ -4 dBFS, 20 Hz - 40 kHz, 1 kHz, A-ważone 

  • Maksymalny poziom wejścia/wyjścia: +24 dBu 

  • Wewnętrzny referencyjny zegar 

  • Możliwość pracy z częstotliwościami 44,1, 48, 88,2, 96, 176,4 i 192 kHz 

  • <0,5 ps jittera 

  • Dedykowane wejście i wyjście Word Clock przez złącze BNC 

  • Opcje synchronizacji zewnętrznej przy użyciu Word Clock BNC lub ADAT 

  • Analogowy mikser sumujący 

  • 8-kanałowy analogowy mikser sumujący z headroomem +26,5 dBu i zbalansowanymi wyjściami jack 1/4" 

  • Port łącza C.A.S.T. do zwiększenia miksera sumującego do 16-w-2 przy użyciu kolejnego Cranborne Audio 500ADAT lub 500R8 

  • Bezlatencyjny mikser odsłuchu 

  • Analogowy bezlatencyjny mikser odsłuchu z fizycznymi elementami sterującymi poziomem/panoramą na kanał i elementami sterującymi wejścia AUX 

  • 2 wyjścia słuchawkowe o dużej mocy z niezależnymi elementami sterującymi balansem sygnałów i ich poziomem 

  • Referencyjnej jakości wyjścia słuchawkowe 

  • THD+N: <0,0006% (-104,4 dB) przy 20 dBu, 1 kHz, A-ważone, obciążenie 300 omów 

  • Moc wyjściowa (1 kHz): 250 mW x 2 przy 600 Ω, 650 mW x 2 przy 220 Ω, 1,21 W x 2 przy 100 Ω, 500 mW x 2 przy 32 Ω 

  • Pasmo przenoszenia: 1 dB, <1 hz="" do="">70 kHz 

  • Wysokoprądowa 8-slotowa obudowa serii 500 

  • Prąd 250 mA na gniazdo z dostępnymi 2A łącznie dla wszystkich gniazd 

  • Wejścia XLR, wyjścia liniowe XLR oraz złącza insert TRS (przed ADC) na każde gniazdo serii 500 

  • Opcje przełączania źródła modułu do wysyłania sygnału analogowego, USB lub zewnętrznego sygnału C.A.S.T. przez Twoje ulubione moduły serii 500 

  • Przełączniki obejścia modułu na gniazdo umożliwiające używanie 500ADAT bez włożonych modułów serii 500. 

  • Kompatybilność z C.A.S.T. 

  • Porty C.A.S.T. na kanał do przenoszenia analogowych wejść/wyjść w studiu przy użyciu pasywnych lub aktywnych breakout boxów C.A.S.T. za pośrednictwem standardowych ekranowanych kabli Cat 5e, Cat 6 lub Cat 7. 

  • Zgodność ze wszystkimi urządzeniami wyposażonymi w C.A.S.T. firmy Cranbore Audio, w tym N22, N22H, Camden EC1 i Camden EC2. 

  • Zewnętrzny zasilacz 24 V, 5 A z blokadą 

  • Zewnętrzny zasilacz zapewniający lepszą wydajność dźwięku analogowego i odprowadzanie ciepła.  

  • Zaprojektowano i skonstruowano w Wielkiej Brytanii 

  • Każdy 500ADAT jest dokładnie testowany przez zespół oddanych inżynierów, aby zapewnić niezawodność i spójność. 

Specyfikacja techniczna Cranborne Audio 500ADAT 

Przetwarzenie cyfrowe 

Konwersja analogowo-cyfrowa 

  • Ścieżka sygnału testowego: Wejście XLR - przetwornik analogowo-cyfrowy serii 500 - APx555 (ASIO) 

  • Pasmo przenoszenia: 

  • -1 dB, 2,2 Hz do >80 kHz 

  • -0,05 dB, 20 Hz do 20 kHz 

  • THD+N: 

  • <0,00032% (-110 dB) @ -4 dBFS, 20 Hz - 40 kHz, 1 kHz, A-ważone 

  • <0,00065% (-104 dB) @ -1 dBFS, 20 Hz - 40 kHz, 1 kHz, A-ważone 

  • THD: 

  • <0,00014% (-117,5 dB) @ -8 dBFS, 20 Hz - 40 kHz, 1 kHz, A-ważone 

  • <0,00023% (-113 dB) @ -4dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • <0,0006% (-105dB) @ -1dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • Zakres dynamiki: 121dB A-ważone, metoda AES17, 20Hz - 20kHz 

  • Maksymalny poziom wejściowy: +24dBu 

Konwersja cyfrowo-analogowa 

  • Ścieżka sygnału testowego: Przetwornik C/A serii 500 - Insert Send - APx555 (ASIO) 

  • Pasmo przenoszenia: 

  •  -1dB, <1hz do="">61kHz 

  • -0,05dB, 20Hz do 20kHz 

  • THD+N: 

  • <0,0003% (-110,5dB) @ -4dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • <0,0004% (-108dB) @ -1dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • THD: 

  • <0,00014% (-117,5dB) @ -8dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • <0,00018% (-115dB) @ -4dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • <0,00036% (-109dB) @ -1dBFS, 20Hz - 40kHz, 1kHz, A-ważone 

  • Zakres dynamiki: 121dB A-ważone, metoda AES17, 20Hz - 20kHz 

  • Maksymalny poziom wyjściowy: +24dBu 

Taktowanie 

  • Jitter: <0,5ps 

Przetwarzanie analogowe 

Wyjścia liniowe (Aux 1+2, Mix) 

  • Ścieżka sygnału testowego: Wejście Aux - Wyjścia liniowe - APx555 (wejście liniowe) 

  • Typ połączenia: Gniazdo 1/4", impedancja zbalansowana 

  • Impedancja wyjściowa: 150 omów zbalansowane, 75 omów niezbalansowane 

  • Maksymalny poziom wyjściowy: <+22 dBu 

  • Pasmo przenoszenia -1 dB, 1,4 Hz do >80 kHz 

  • <p paraeid="

Q&A: Najczęściej zadawane pytania

  • Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

    Darmowa dostawa od 300 zł

  • Ile mam czasu na zwrot towaru?

    Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Co oznaczają statusy dostępności przy produktach?
    1. Dostępny: Towar mamy na magazynie i wysyłka w takim przypadku wynosi 24 godziny
    2. Niedostępny: Produkt niedostępny na sklepie przez dłuższy czas
    3. Produkt na zamówienie: Produkt na zamówienie, brak produktu na naszym magazynie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość, w celu uzyskania informacji, kiedy produkt będzie u nas dostępny.
  • Jak korzystać z kodów promocyjnych i kuponów?

    Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!

    Kurier DPD
    Płatność przelewem: 16 zł
    Płatność za pobraniem: 20
    Kurier InPost
    Płatność przelewem: 15 zł
    Płatność za pobraniem: 19 zł
    InPost Paczkomaty24/7
    Płatność przelewem: 13 zł
  • Jakie są formy płatności za zakupy?

    W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:

    Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
    Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
    Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
    Płatności Online POLCARD / BLIK  - szybkie przelewy on-line
    Raty Santander
    Credit Agricole Raty
    PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
    Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00

    NUMER KONTA

    Santander Bank Polska S.A.
    24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
    F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
    Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
    08-103 Siedlce

  • Dlaczego warto kupić u nas?
    • Darmowa wysyłka od 300 zł
    • Kup na raty lub skorzystaj z odroczonej płatności do 30 dni
    • Negocjuj cenę! Postaramy się dopasować do konkurencji i zapewnić Ci najlepszą ofertę
    • Doradztwo: Nie umiecie się zdecydować przy wyborze towar? Skorzystaj z porady naszych specjalistów
    • Zapisz się do newslettera i otrzymaj 20 zł rabatu!
Producenci
Alesis Arturia Behringer Blackstar Focusrite Hotone Hughes & Kettner IK Multimedia IMG Stage Line Kurzweil LD Systems Line 6 Mooer MOTU NEKTAR ORANGE Palmer PreSonus Rode Roland Shure Steinberg TASCAM TC ELECTRONIC TC HELICON Yamaha Zoom