Sonic Dynamics to potężna wtyczka kompresora/limiter stereo firmy Rave Generation, zainspirowana klasyczną konstrukcją analogowego procesora dynamiki. Zapewnia autentyczny charakter vintage i nowoczesną elastyczność dzięki szczegółowemu modelowaniu analogowemu.
Dostępne są dwa tryby emulacji: Modern/Rev D zapewniający czystą, precyzyjną dynamikę (z wykorzystaniem THAT2180 VCA, niskim poziomem szumów i szybką reakcją obwiedni) oraz Vintage/Rev C zapewniający barwną, „muzyczną” kompresję (z VCA w stylu DBX2150, większym zniekształceniem, nasyceniem wywołanym tętnieniem i wolniejszymi, pompującymi obwiedniami).
Sonic Dynamics wiernie odwzorowuje krzywe soft-knee, oddzielną detekcję szczytów/RMS, bramkowanie sidechain i zachowania łączenia stereo swojego poprzednika sprzętowego, dodając jednocześnie nowoczesne udogodnienia (kontrola miksowania, filtr sidechain high-pass itp.). Rezultatem jest kompresor/limiter o analogowym brzmieniu z funkcjami bramkowania i sidechain, który równie dobrze sprawdza się w przypadku źródeł od wokali po bus perkusji i bus miksowania.
Próg (dB) – ustawia próg kompresji. Obrót w prawo podnosi próg, co skutkuje mniejszą kompresją. Poniżej tego poziomu sygnał jest przepuszczany; powyżej stosowana jest redukcja wzmocnienia.
Współczynnik (:1) – ustawia współczynnik kompresji. Niższe współczynniki (np. 2:1–4:1) zapewniają łagodne wyrównanie poziomu, natomiast wyższe współczynniki (np. 10:1 i powyżej) bardziej agresywnie ograniczają szczyty. W trybie Limit (gdy Limit jest włączony) współczynnik jest w rzeczywistości bardzo wysoki (modelowany jako ~50:1) w celu uzyskania prawdziwego ograniczenia.
Atak (ms) – Kontroluje szybkość reakcji kompresora na sygnał powyżej progu. Domyślnie wynosi od 0,1 ms (natychmiastowy atak) do 60 ms (wolniejszy atak). Krótkie czasy ataku mocno ograniczają przejścia; dłuższe czasy pozwalają na przejście początkowych szczytów, zapewniając moc.
Release (ms) – Ustawia czas zwolnienia (domyślnie 50–500 ms) określający, jak szybko redukcja wzmocnienia powraca do zera po spadku sygnału poniżej progu. Dłuższe zwolnienie wygładza zmiany wzmocnienia; krótsze zwolnienie jest bardziej „energiczne”. W trybie RMS wtyczka wykorzystuje wewnętrzne stałe długiego ataku/zwolnienia i ignoruje pokrętła Attack/Release.
Output (Make-Up Gain) (dB) – reguluje poziom wyjściowy (od 0 do +20 dB). Kompensuje to redukcję wzmocnienia lub wprowadza analogowe nasycenie po naciśnięciu. Typową praktyką analogową jest dodanie kilku dB wzmocnienia kompensacyjnego po kompresji, czasami prowadząc do subtelnego, miękkiego przesterowania w celu uzyskania ciepła.
Peak/RMS – wybiera tryb detektora. Tryb Peak reaguje na przejściowe sygnały, zapewniając szybką i dynamiczną kompresję. Tryb RMS wykorzystuje detektor uśredniający, zapewniając płynniejszą kontrolę poziomu programu — czasy ataku i zwolnienia są w tym trybie ustawione wewnętrznie, więc pokrętła Attack/Release są pomijane. Tryb Peak należy stosować w przypadku materiałów perkusyjnych, a tryb RMS — w celu uzyskania przejrzystego wyrównania poziomu.
Knee (Hard/Soft) – Przełączanie między hard-knee (nagłe rozpoczęcie kompresji) a soft-knee (płynne przejście wokół progu). Tryb Hard knee należy stosować do precyzyjnego ograniczania lub kompresji efektów; tryb Soft knee do bardziej przejrzystego lub muzycznego wyrównywania poziomu.
Bypass/Comp – włączanie lub pomijanie kompresji. W trybie Comp kompresor przetwarza sygnał normalnie. W trybie Bypass sygnał wejściowy jest przekazywany bez zmian (użyj tej opcji, aby porównać sygnał przetworzony z sygnałem nieprzetworzonym). W sprzęcie było to przełączanie twarde; tutaj przełącza ono przetwarzanie DSP w tryb włączony/wyłączony.
Gate Threshold (dB) – Ustawia próg bramki (ekspandera) od –60 dB do +10 dB. Gdy poziom wejściowy (lub sidechain) spadnie poniżej tego progu, bramka zamyka się (tłumi sygnał). Obrót w prawo zwiększa próg (sprawiając, że bramkowanie jest bardziej agresywne). Bramka wykorzystuje obwiednię, która otwiera się natychmiast, gdy poziom przekroczy ten próg.
Gate Rate (ms) – ustawia czas zwolnienia bramki (zaniku) od 20 ms do 2000 ms (2 s). Gdy sygnał spadnie poniżej progu, bramka pozostaje otwarta przez ustawiony czas, a następnie płynnie się zamyka.
Stereo Link (wyłączone/włączone) – przełącza połączenie dwóch kanałów. Gdy jest włączone (połączone), kompresor oblicza pojedynczą obwiednię z głośniejszego (maksymalnego) kanału i stosuje tę redukcję wzmocnienia do obu kanałów. Zapobiega to nierównowadze stereo (zmiany wzmocnienia w jednym kanale są „śledzone” przez drugi). Gdy jest wyłączone (dual-mono), każdy kanał jest przetwarzany niezależnie.
Revision (Rev C/Vintage ; Rev D/Modern) – Wybiera emulację wersji sprzętu. Rev D (Modern) jest ustawieniem domyślnym: modeluje nieskazitelną wersję sprzętu (niski poziom szumów, szybka reakcja). Rev C (Vintage) modeluje wcześniejszą wersję z większym poziomem szumów, buczeniem i zniekształceniami (oraz wolniejszą obwiednią). Szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji Emulacja Rev C vs Rev D.
Limit (Off/On) – włącza tryb limiter. Przy włączonym Limit kompresja działa jak limiter szczytowy: współczynnik jest ustawiony na bardzo wysokim poziomie, a atak/zwolnienie są skutecznie zmaksymalizowane, tak aby silne szczyty były utrzymywane na progu. Zapewnia to ograniczenie typu „brick-wall”. W tym trybie regulatory ataku i zwolnienia mają niewielkie znaczenie (wtyczka wykorzystuje niemal natychmiastowy atak i długie zwolnienie, aby uchwycić szczyty).
Lo Freq Relax (Hz) – stosuje filtr górnoprzepustowy sidechain (0–250 Hz) w kaskadzie (24 dB/oktawę). Podkręcenie tego pokrętła zmniejsza czułość kompresora na niskie częstotliwości (zapobiegając „pompowaniu” głębokiego basu). Przy 0 Hz filtr jest pomijany (pełna szerokość pasma). Typowe zastosowanie: ustaw 40–100 Hz, aby subbas mógł się zmieniać bez wywoływania redukcji wzmocnienia.
Ext SC (Off/On) – włączenie zewnętrznego sidechain. Gdy jest wyłączone, kompresor i bramka wykrywają sygnał wejściowy główny. Gdy jest włączone, wykorzystują zewnętrzne wejścia sidechain (jeśli routing DAW zapewnia wejście sidechain) jako źródło wykrywania. Pozwala to na przykład na wyciszenie sygnału za pomocą innej ścieżki lub usunięcie syczenia poprzez podłączenie korektora de-esser do sidechain.
Mix (%) – regulacja mieszania sygnału surowego/przetworzonego (0–100%). Przy 100% słychać tylko sygnał skompresowany (przetworzony). Przy 0% sygnał jest całkowicie surowy (omijany). Ustawienia pośrednie mieszają oba sygnały w równych proporcjach (prawdziwa kompresja równoległa). Użyj tej funkcji do przetwarzania równoległego (np. silna kompresja przetworzonego sygnału przy zachowaniu dynamiki sygnału surowego).
Main Out (dB) – regulacja końcowego poziomu wyjściowego (od –20 do +20 dB). Służy do regulacji ogólnej głośności wyjściowej obu kanałów. Można jej używać do dodatkowego wzmocnienia lub do tłumienia sygnału wyjściowego po przesterowaniu.
Clip 0dB (Off/On) – opcjonalne twarde przesterowanie 0 dB. Po włączeniu przebieg wyjściowy jest przesterowywany przy 0 dBFS. Tuż przed przesterowaniem stosowane jest niewielkie miękkie nasycenie, aby uzyskać płynne przejście (naśladujące nasycenie analogowe w pobliżu jego granic). Użyj tej funkcji jako bezpiecznego ogranicznika, aby zapobiec przesterowaniu cyfrowemu, lub jako kreatywnego efektu „brick-wall” na szczytach.
Mierniki – Pod elementami sterującymi znajdują się cztery mierniki: GR L/R (redukcja wzmocnienia) i Level L/R (poziom wyjściowy). Mierniki GR pokazują chwilową redukcję wzmocnienia w dB dla każdego kanału. Mierniki Level pokazują poziom wyjściowy w dBFS dla każdego kanału (wygładzony szczyt). Obserwuj mierniki GR, aby sprawdzić stopień kompresji, oraz mierniki Level, aby monitorować szczyty wyjściowe, zwłaszcza gdy włączona jest funkcja Clip 0dB.
Darmowa dostawa od 300 zł
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.
Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.
Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!
Kurier DPD
Kurier InPost
InPost Paczkomaty24/7
W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:
Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
Płatności Online POLCARD / BLIK - szybkie przelewy on-line
Raty Santander
Credit Agricole Raty
PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00
NUMER KONTA
Santander Bank Polska S.A.
24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
08-103 Siedlce
EastWest Sounds ComposerCloud Plus - Biblioteka instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds ComposerCloud Plus - Biblioteka instrumentów wirtualnych (do pobrania)
Reason Studios Reason plus 1-Year prepaid subscription subskrypcja
Reason Studios Reason plus 1-Year prepaid subscription subskrypcja
Reason Studios Reason 13 Upgrade from Reason (1-12) Record Program DAW (Upgrade)
Reason Studios Reason 13 Upgrade from Reason (1-12) Record Program DAW (Upgrade)
EastWest Sounds Ministry of Rock 1 - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds Ministry of Rock 1 - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds Ministry of Rock 2 - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds Ministry of Rock 2 - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds Quantum Leap Goliath - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
EastWest Sounds Quantum Leap Goliath - Kolekcja instrumentów wirtualnych (do pobrania)
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana



