-
MenuPowrót
-
Produkty
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Instalacyjne
- Akcesoria dodatkowe do wzmacniaczy
- Akcesoria instalacyjne
- Centrale nagłośnieniowe
- Głośniki instalacyjne
- Głośniki projekcyjne
- Kolumny instalacyjne
- Kolumny instalacyjne aktywne
- Kolumny instalacyjne Niskonapięciowe
- Kolumny instalacyjne niskotonowe
- Matryce audio
- Moduły dodatkowe
- Powermiksery / centrale 100 V
- Preampy instalacyjne
- Regulatory
- Tunery instalacyjne
- Wzmacniacze instalacyjne
- Wzmacniacze miksujące
- Wzmacniacze Niskonapięciowe
-
Instalacyjne
-
-
Kable
- Inne kable, akcesoria
- Kable BNC
- Kable DMX
- Kable głośnikowe
- Kable HDMI
- Kable instrumentalne
- Kable Jack - Jack
- Kable Jack - RCA
- Kable Jack - XLR
- Kable MIDI
- Kable mikrofonowe
- Kable na metry
- Kable RCA - RCA
- Kable RCA - XLR
- Kable sieciowe
- Kable słuchawkowe
- Kable USB
- Kable zasilające
- Przedłużacze
- Zaciski, opaski kablowe
- Zasilająco – sygnałowe
-
Kable
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- NOWOŚCI
- PROMOCJE
- HOT DEALS
- BLACK WEEKS
- B-STOCK
- MARKI
- BLOG
- KONTAKT
ESIO nEar 05 classic Ⅱ - Monitory studyjne [PARA]
- SKU: nEar05-Classic2
* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.
Wyślij wiadomośćESIO nEar 05 classic Ⅱ - Monitory studyjne [PARA]
Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta
ESIO nEar 05 Classic 2 to zestaw aktywnych dwudrożnych monitorów studyjnych bliskiego pola o doskonałym przełożeniu jakości do ceny. Doskonałe rozwiązanie dla domowych studiów projektowych z dużymi aspiracjami oraz dla muzyków którzy wymagają wiernego monitoringu podczas nagrywania oraz wysokiej dynamiki i szerokiej stereofonii podczas miksowania.
Wyposażone w wysokiej klasy woofer 5" z kompozytową membraną PP i cewka odporną na wysokie temperatury - zapewnia doskonałe przetwarzanie w zakresie niskiego i średniego basu w porównaniu do rozwiązań opartych o polipropylen lub celulozę. Woofer w kształcie zaokrąglonego stożka poprawia rozproszenie dźwięku a gumowe zawieszenie gwarantuje optymalne wychylenia membrany i dokładne odtworzenie niskich i średnich częstotliwości. Driver wysokotonowy 3/4" ekranowany magnetycznie z kopułką z naturalnego jedwabiu zapewnia naturalne i precyzyjne brzmienie oraz bogactwo szczegółów i szeroką stereofonię. Zaawansowany crossover z filtrami 2 i 4 rzędu specjalnie opracowany i zoptymalizowany aby w 100% wykorzystać pasmo przenoszenia głośników oraz własności akustyczne obudowy. Pasmo przenoszenia 60Hz-22kHz. 2 końcówki mocy pracujące w Bi-ampingu 30HF + 30LF. Częstotliwość podziału crossovera 3,2kHz.
Wejscie XLR i Jack TRS. Regulacja głośności. Zabezpieczenie RF interference, limiter, temperaturowe, aktywny filtr subsonic. Obudowa MDF laminowana z precyzyjnie dostrojonym tylnym portem bass reflex. Wymiary 25,1x17,7x20cm, Masa jednego monitora 3,48kg. Cena za parę
ESIO nEar05 Classic 2 – Test w Portalstudyjny.pl - czytaj więcej
TEST: Monitory studyjne Esio nEar 05 Classic 2 - źródło infomusic
ESIO próbuje wypełnić niszę budżetowych rozwiązań studyjnych. Ostatnio testowałem ich obiecujący zestaw MARA 22 Studio M, jednak dopiero w tym przypadku robią naprawdę dużą konkurencję na rynku.
Żeby dobrze poznać te monitory odłączyłem te, z których korzystam na co dzień i przez kilka miesięcy pracowałem na nEAR. Pierwsze wrażenie - po włączeniu trudno mi było uwierzyć, że kosztują około 750 zł za parę. Brzmią fantastycznie, selektywnie i mają kopa. Spróbujmy się zatem do czegoś przyczepić, bo to zbyt piękne, by mogło być prawdziwe.
Wygląd
Oczywiście w tym przypadku jest on najmniej istotny. Mnie osobiście nie powalił na kolana, ale chyba głównie przez powłokę, która stara się imitować słoje drewna. No chyba, że nie zrozumiałem zamiarów twórców, to z góry przepraszam.
Diody, o których będzie niżej mowa, dodają uroku i charakteru. Woofer w kształcie zaokrąglonego ściętego stożka jest nietypowym rozwiązaniem. W podobnym przedziale cenowym widziałem podobne tylko u PreSonusa. Porty basowe są umieszczone z tyłu, a tweetery dobrze komponują się z całością. Śruby z przodu obudowy mają nawet swój urok.
Budowa
Poniżej schemat blokowy głośnika zaczerpnięty z załączonej instrukcji obsługi.
Panel tylni
- Wejście XLR
- Wejście TRS (Jack)
- Naklejka zawierająca numer seryjny i kod kreskowy
- Port bass-reflex
- Potencjometr głośności
- Wejście na zasilanie
- ON/OFF monitorów
Działanie i brzmienie
Zacznę od bardzo przydatnego rozwiązania, czyli dodania trybu uśpienia. Jest to podyktowane wymogami EU dotyczącymi ochrony środowiska i oszczędzania energii. Dzięki diodom wiemy w jakim stanie monitory się znajduje. Zapalają się na czerwono, gdy stoją bezczynnie około pół godziny. Gdy dostają sygnał świeci się dioda niebieska, jednak nie od razu załapują - trwa to około sekundę.
Są też i minusy. Zdarzało się tak, że któryś głośnik nie chciał się aktywować, pomimo iż od dłuższego czasu powinien wydawać dźwięk. Dopiero mocne podbicie sumy sygnału wyjściowego z komputera było w stanie aktywować głośnik. Przy niskiej wartości dźwięku często się zdarza, że monitory nie wychodzą ze stanu uśpienia, a wręcz w niego przechodziły, gdy dźwięk powinien być słyszalny. Oprócz tego bardzo często przechodzą w ten stan w różnych odstępach czasu. Również ciężko je "wybudzić". Wielokrotnie musiałem w mikserze podciągać głośność, żeby załapały.
Niemniej trzeba przynać, że nEar 05 Classic 2 mają moc. Tu podobne zaskoczenie, jak w wypadku monitorków z zestawu Mara Studio M. Patrząc na schemat blokowy nie ma co się dziwić. Membrana dolna o sile 40 W a wysokich tonów 30 W, co daje nam 70 W mocy. Przykładowo KRK Rokit5 G3, których cena jest ponad 2 wyższa, łącznie mają 50 W. No tak - głośność to jedno, ale jakość to drugie. Tu również jest dobrze. Według producenta pasmo przenoszenia to 60 Hz - 22 kHz. Dla przykładu wspomniane KRK (45 Hz - 35 kHz).
W tym momencie mam do dyspozycji wcześniejszy model KRK Rokit5 G1 (53 Hz - 20 kHz, 45 W) o nieco słabszych parametrach niż G3. Już sama waga ciekawie się prezentuje:
- KRK R5 G1 - 7.25 kg
- Esio nEAR 05 - 3.48 kg
Wpadłem na pomysł, żeby spróbować Wam zademonstrować różnice w brzmieniu obu zestawów monitorów. Do tego posłużyło mi moje trzecie ucho, czyli - Zoom H4n. Ustawiłem go na statywie dokładnie tam gdzie powinny znaleźć się uszy słuchającego. Przypominam - monitory i słuchacz powinny tworzyć trójkąt równoboczny.
Wiadomo, że lepiej by było posłuchać na żywo, ale trzeba sobie jakoś radzić gdy nie ma innych sposobów. Jakość nie powali, ale będzie można wychwycić drobne niuanse. Niestety Zoom jest tak czuły, że zebrał również szumy z komputera, więc tego nie bierzcie pod uwagę. Oczywiście głośności monitorów starałem się mieć takie same podczas odsłuchu. Pierwszy kawałek był w całości robiony na nEAR (kompozycja, mix, master). Pierwszą część słyszymy z nEAR, drugą KRK:
Drugi z kolei w całości na KRK. Pierwszą część słyszymy z KRK, drugą nEAR:
Na koniec chilloutowy, żeby załagodzić trochę klimat, robiony na jednych i drugich po części. Pierwszą część słyszymy z nEAR, drugą KRK:
Ocenę porównania zostawiam Wam.
Przyznam, że kilka razy się zdarzyło jak "pykanie" towarzyszące przechodzeniu w stan uśpienia podrywało mnie z siedzenia. Na przykład podczas pisania tej recenzji. Po jakimś czasie owe "pykanie" łagodnieje i nie jest już tak absorbujące. Jednak w porównaniu do tego co oferują nEAR'y jest to mało istotny problem.
Testowałem je w 3 różnych miejscach. U siebie w domowym studiu, u brata (który chciał po kilku minutach je kupić) oraz w studiu przyjaciela "Patent Studio" przy warszawskim Bemowie. On również zareagował w podobny sposób, a konkretnie cytując:
Odsłuchy są bardzo fajnie wykonane pod względem technicznym i designerskim. Monitory mimo swej niewielkiej budowy i atrakcyjnej ceny naprawdę sprawdzają się znakomicie. Głośniki są bardzo czytelne, selektywne i wyrównane pasmowo co sprawia, że możemy dzięki takiemu odsłuchowi pomyślnie pracować nad swoimi miksami i kreacją brzmienia w utworach. Nie brakuje w nich dynamiki i dolnego pasma. 5 calowy głośnik zapewnia nam dobrą słyszalność basu i instrumentów pochodnych, które często w paczkach tej wielkości są na drugim planie.
Biorąc pod uwagę odnośnik ceny do jakości, to w tym przedziale ciężko jest znaleźć podobnie grający zestaw w tak dobrej cenie i przyjemnym dla ucha odsłuchu o czytelnym spectrum.
Dominik Łuniewski - Patent Studio
Źródło: infomusic
Q&A: Najczęściej zadawane pytania
-
Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?
Darmowa dostawa od 300 zł
-
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.
-
Co oznaczają statusy dostępności przy produktach?
- Dostępny: Towar mamy na magazynie i wysyłka w takim przypadku wynosi 24 godziny
- Niedostępny: Produkt niedostępny na sklepie przez dłuższy czas
- Produkt na zamówienie: Produkt na zamówienie, brak produktu na naszym magazynie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość, w celu uzyskania informacji, kiedy produkt będzie u nas dostępny.
-
Jak korzystać z kodów promocyjnych i kuponów?
Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.
-
Jakie są koszty dostawy?
Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!
Kurier DPDPłatność przelewem: 16 złPłatność za pobraniem: 20złKurier InPostPłatność przelewem: 15 złPłatność za pobraniem: 19 złInPost Paczkomaty24/7Płatność przelewem: 13 zł -
Jakie są formy płatności za zakupy?
W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:
Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
Płatności Online POLCARD / BLIK - szybkie przelewy on-line
Raty Santander
Credit Agricole Raty
PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00NUMER KONTA
Santander Bank Polska S.A.
24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
08-103 Siedlce -
Dlaczego warto kupić u nas?
- Darmowa wysyłka od 300 zł
- Kup na raty lub skorzystaj z odroczonej płatności do 30 dni
- Negocjuj cenę! Postaramy się dopasować do konkurencji i zapewnić Ci najlepszą ofertę
- Doradztwo: Nie umiecie się zdecydować przy wyborze towar? Skorzystaj z porady naszych specjalistów
- Zapisz się do newslettera i otrzymaj 20 zł rabatu!
-
Często kupowane razem
Brak dostępnych produktów -
Zobacz inne popularne produkty
-
Okazje, których nie możesz przegapić
LIGHT4ME Belka LED PAR Flower Ball Laser UV - zestaw oświetleniowy
Cena 649 zł Cena podstawowa 720 złBLACK WEEKSBLACK WEEKSLIGHT4ME Belka LED PAR Flower Ball Laser UV - zestaw oświetleniowy
Cena 649 zł Cena podstawowa 720 złBLACK WEEKSBLACK WEEKSBLACK WEEKSBLACK WEEKSNOWOŚĆBLACK WEEKSNOWOŚĆBLACK WEEKS -
Produkty tej samej marki
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana