SPECTRASONICS

Produktów: 5

Team International Dzisiaj, Spectrasonics stał się zespół wielu utalentowanych, kreatywnych ludzi, że Eric kieruje - dźwięk projektantów, inżynierów oprogramowania, muzycy, plastycy - wszystkie współpraca w przygotowaniu niezwykłych instrumentów programowych, które mają globalny wpływ na muzykę. Critical Acclaim użytkowników Spectrasonics to światowej klasy muzycy, producenci, muzyków sesyjnych, remikserów, twórcom gier i filmów i twórców telewizyjnych. Firma instrumentów można usłyszeć w tysiące rekordów hit, najlepiej sprzedających się gier, popularnych programów telewizyjnych i dużych produkcjach kinowych. Każdy produkt Spectrasonics nadano najwyższą nagrodę przemysłu i zebrał bardzo entuzjastyczne recenzje. Innowacyjne Sound Design W 1994 Spectrasonics wprowadza unikalny Chromazones ™ system chromatycznie próbą wyrażenia na bibliotece Bass Legends próbki i pochodzi z techniką dynamiczny ciąg gięcia na Hans Zimmer Guitars. W następnym roku firma złamała nieznane terytorium z Distorted serii Reality, powszechnie uważane za najbardziej popularne biblioteki próbki wszech czasów. W latach 1997-'98, Spectrasonics wydany nagradzanej Symphony of Voices i Planet Vocal, które nawet po dziesięciu latach nadal niedoścignionym jako największy na świecie opracowania wokalne próbki. W całej swojej historii, Spectrasonics był również zaangażowany w dźwięk umów licencyjnych z renomowanych firm takich jak Roland Corporation Japan do tworzenia oryginalnych dźwięków dla wielu syntezatorów, kart rozszerzeń, i wielokrotnie nagradzanej V-Drums. Kontrola Groove W 1999 Spectrasonics stworzył Groove Control Ÿ, metody prawidłowego rozwoju dla rytmiczne frazy, które pod bezprecedensową elastyczność dla producentów. Wiele z najlepszych kompozytorów i artystów nagrywających polegać na Groove sterowania bibliotek aktywowany w ich pracy - w tym najlepsze Spectrasonics "Backbeat sprzedaży, Funk Retro, Metamorphosis, Planet wokal, gitara Bizarre i Liquid Grooves kolekcji. Pionierskie wirtualnych instrumentów W 2002 Spectrasonics wdrożył kolejną erę firmy z trzema pionierskie oprogramowanie oparte na "wirtualnych instrumentów." Możliwości połączenia potężne oprogramowanie najlepsze dźwięki podawać firmy z nowych mocnych rozwoju produktu, a także o wiele szerszy zasięg na rynku dla swoich produktów. Spectrasonics się poważnym graczem na wirtualny biznes oprogramowania urządzenia z oryginalnym Stylus Ÿ moduł groove, która szybko stała się najlepiej sprzedającą się wirtualny instrument wtyczka na rynku. Firmy Trilogy Wszystkich Bass Module Ÿ był pierwszym i jedynym instrument wirtualny bas na rynku poświęcony akustycznej, gitary basowe elektryczne i synth i eteryczną atmosferą Ÿ moduł syntezatora marzenie stało się istotnym instrumentem w każdym profesjonalnym kompozytorem zestawu narzędzi. In-House Software Development W 2004 Spectrasonics rozpoczęły poważną nowy kierunek - rozwój wszystkich podstawowych technologii z własnym własny zespół rozwoju oprogramowania. Pierwszy wynik był rewolucyjny SAGE ™ - najbardziej elastyczny silnik rowek na świecie. SAGE (Spectrasonics Zaawansowane Groove Engine) pozwala na rozbudowaną kontrolę w czasie rzeczywistym, tworzenia i manipulacji rowków przy zachowaniu state-of-the-art jakość dźwięku. Wielokrotnie nagradzany Stylus RMX Realtime Moduł Groove był pierwszym Spectrasonics wirtualny instrument do korzystania z in-house technologii groove. RMX jest powszechnie uważany za standard w branży dla wszystkich rowek na bazie wirtualnych instrumentów i będzie się rozwijać z przełomowych funkcji, takich jak czas Designer ™, które po raz pierwszy pozwala pętli audio do inteligentnie przekształca się w inne metrum w czasie rzeczywistym. budynek maszyny parowej w 2008 roku, Spectrasonics opublikował state-of-the-art Steam Engine ™ technologia syntezy oprogramowania z wielokrotnie nagradzanej Omnisphere Ÿ. Silnik parowy zakończony w domu przejście technologii z wcześniejszych instrumentów i stanowi solidną podstawę dla przyszłych technologii Spectrasonics innowacji. Omnisphere Ÿ jest firmą najbardziej ambitny i skuteczny projekt do tej pory. Lat w pracach, ten flagowy "Synth Power" był pierwszym wirtualny instrument zbudowany z silnika parowego. Przeważająca krytyczne i handlowych Omnisphere sukces jest wynikiem tego instrumentu łamanie zupełnie nowe brzmienia ziemi poprzez połączenie wielu hybrydowych w czasie rzeczywistym technik syntezy, epicką biblioteki niezwykłych "psychoakustyczny" dźwięki i wiele innowacyjnych funkcji, które nigdy wcześniej nie widziano w żadnym sprzętu lub syntezator programowy. W 2009 Spectrasonics wydany Trilian Ÿ, wielokrotnie nagradzany następcą swojego instrumentu bas Trilogy. Trilian zakończone przejście firmy o to cała linia produktów na jego własną technologię. Obejmując przyszłości W 2010 Spectrasonics stał się pierwszą firmą, oprogramowanie muzyczne w celu zapewnienia pełnej cross-platform 64-bit poparcie całej linii produktów. 2011 przynosi nowe innowacje Omnisphere tym "Orb" inteligentny kontroler i "Omni TR" app iPad - pierwszy w branży "touch zdalnego" kontroli aplikacji na profesjonalny syntezator programowy. Opierając się na wieloletnim dorobku, firma stała się jednym z czołowych twórców oprogramowania muzycznego. Przez to wszystko, sukces Spectrasonics "pozostaje wynik pierwotnej filozofii: Create" Zaskakująco proste w obsłudze "produktów, które są naprawdę inspirujące i wyjątkowe.