Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
-
MenuPowrót
-
Produkty
-
-
-
#
-
#
-
-
-
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
#
-
-
#
-
#
-
-
-
-
#
-
Instalacyjne
- Akcesoria dodatkowe do wzmacniaczy
- Akcesoria instalacyjne
- Centrale nagłośnieniowe
- Głośniki instalacyjne
- Głośniki projekcyjne
- Kolumny instalacyjne
- Kolumny instalacyjne aktywne
- Kolumny instalacyjne Niskonapięciowe
- Kolumny instalacyjne niskotonowe
- Matryce audio
- Moduły dodatkowe
- Powermiksery / centrale 100 V
- Preampy
- Regulatory
- Tunery instalacyjne
- Wzmacniacze instalacyjne
- Wzmacniacze miksujące
- Wzmacniacze Niskonapięciowe
-
Instalacyjne
-
#
-
Kable
- Inne kable, akcesoria
- Kable BNC
- Kable DMX
- Kable głośnikowe
- Kable HDMI
- Kable instrumentalne
- Kable Jack - Jack
- Kable Jack - RCA
- Kable Jack - XLR
- Kable MIDI
- Kable mikrofonowe
- Kable na metry
- Kable RCA - RCA
- Kable RCA - XLR
- Kable sieciowe
- Kable słuchawkowe
- Kable USB
- Zaciski, opaski kablowe
- Zasilająco – sygnałowe
-
Kable
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
-
#
-
-
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
-
-
-
-
-
#
-
#
-
#
-
#
-
-
- Nowości NEW
- Promocje
- Hot Deals
- Back to School
- Polecane
- B-Stock
- Marki
- Blog
- Kontakt
- Youtube
AMPEG
1969 was a year giants rocked the earth, and they wanted big amps. By that point in history, rock music was the baddest man in the whole damn town. Stadiums and outdoor festivals was where the action was—Madison Square Garden for chrissakes.
Fifty watts just wasn't enough to move that chick in the 61st row in her hand-embroidered bellbottoms. It wasn't as if nobody was filling the void—witness the stacks of Marshalls, mountains of Hiwatts, and truckloads of Dual Showmans doing more to promote tinnitus in a single generation since WWII. Only In America Ampeg needed to compete. The team of amp designer Bill Hughes and Roger Cox—with input from Bob Rufkahr and Dan Armstrong—set about to create what Cox referred to as "the biggest, nastiest bass amplifier the world had ever seen." Using the same sort of madness that drove Dr. Frankenstein, the team came up with a 300-watt all-tube phantasmagoria they called the Super Vacuum Tube—or SVT, to save on vowels. To fully grasp the monstrosity of their creation, the SVT's 300-watt output stomped the deafening 200-watt Marshall Major by a full 100-watts