Steinberg WaveLab PRO 11 - program do masteringu
WaveLab PRO 11: Track Lanes for multitrack
WaveLab PRO 11: Track Lanes for multitrack
WaveLab PRO 11: SuperVision analyzer
WaveLab PRO 11: SuperVision analyzer
WaveLab PRO 11: Track Groups for multitrack workfl
Steinberg WaveLab PRO 11 - Parameter automation
Steinberg WaveLab PRO 11 - Parameter automation
WaveLab PRO 11: Multi-channel interleaved support
WaveLab PRO 11: Multi-channel interleaved support
WaveLab PRO 11: DeReverb
WaveLab PRO 11: DeReverb
WaveLab PRO 11: LIN Pro dithering
WaveLab PRO 11: LIN Pro dithering
WaveLab PRO 11: Quadrafuzz v2
WaveLab PRO 11: Quadrafuzz v2
WaveLab PRO 11: Squasher
WaveLab PRO 11: Squasher
WaveLab PRO 11: VST AmbiDecoder
WaveLab PRO 11: VST AmbiDecoder
WaveLab PRO 11: Frequency 2
WaveLab PRO 11: Frequency 2
WaveLab PRO 11: Imager
WaveLab PRO 11: Imager
WaveLab PRO 11: MixConvert V6
WaveLab PRO 11: MixConvert V6
WaveLab PRO 11: Audio montage performance
WaveLab PRO 11: Audio montage performance
Steinberg WaveLab PRO 11 - program do masteringu
WaveLab PRO 11: Track Lanes for multitrack
WaveLab PRO 11: Track Lanes for multitrack
WaveLab PRO 11: SuperVision analyzer
WaveLab PRO 11: SuperVision analyzer
WaveLab PRO 11: Track Groups for multitrack workfl
Steinberg WaveLab PRO 11 - Parameter automation
Steinberg WaveLab PRO 11 - Parameter automation
WaveLab PRO 11: Multi-channel interleaved support
WaveLab PRO 11: Multi-channel interleaved support
WaveLab PRO 11: DeReverb
WaveLab PRO 11: DeReverb
WaveLab PRO 11: LIN Pro dithering
WaveLab PRO 11: LIN Pro dithering
WaveLab PRO 11: Quadrafuzz v2
WaveLab PRO 11: Quadrafuzz v2
WaveLab PRO 11: Squasher
WaveLab PRO 11: Squasher
WaveLab PRO 11: VST AmbiDecoder
WaveLab PRO 11: VST AmbiDecoder
WaveLab PRO 11: Frequency 2
WaveLab PRO 11: Frequency 2
WaveLab PRO 11: Imager
WaveLab PRO 11: Imager
WaveLab PRO 11: MixConvert V6
WaveLab PRO 11: MixConvert V6
WaveLab PRO 11: Audio montage performance
WaveLab PRO 11: Audio montage performance

Steinberg WaveLab PRO 11 - program do masteringu

Producent:
  • SKU: CWAVELABPRO11
  • Kod EAN: 4018271485149
Dostępność: Produkt na zamówienie *

* Przed zakupem zapytaj o dostępność i czas realizacji.

Wyślij wiadomość

2 099 zł

RATY I LEASING

Zapytaj opiekuna produktu, doradcę klienta

SPRZĘT STUDYJNY, OPROGRAMOWANIE

Steinberg WAVELAB PRO 11

Numer jeden wśród programów do masteringu, najwyższa wersja programu.

Mastering jest jedną z najważniejszych części procesu produkcji muzyki. Jest to wyjątkowa sztuka i od 25 lat WaveLab jest numerem jeden wśród profesjonalistów zajmujących się masteringiem. WaveLab to kompletne rozwiązanie do masteringu, z każdym narzędziem, którego kiedykolwiek będziesz potrzebował, aby pokryć cały proces pracy od początku do końca.

Dzięki wsparciu globalnej sieci inżynierów masteringu, którzy wszyscy z niego korzystają, WaveLab jest kluczem do uczynienia każdego aspektu Twojego masteringu prawdziwie profesjonalnym.

  • Wysokiej klasy mastering i edycja dla dystrybucji cyfrowej, CD, Vinyl i więcej
  • Łączenie różnych ścieżek, aby stworzyć cały album
  • Wyjątkowe pomiary, FX w czasie rzeczywistym, procesory offline, narzędzia do odtwarzania
  • Elastyczna integracja zewnętrznych efektów sprzętowych

NOWE FUNKCJE W WAVELAB 11:

Dzięki nowym, znaczącym funkcjom dla masteringu, edycji wielościeżkowej, automatyzacji parametrów wtyczek i produkcji podcastów, WaveLab 11 posiada koncepcję "multi". Z ulepszoną obsługą plików wielokanałowych, wielościeżkowymi podkanałami i miernikami analizy, wielordzeniowym przetwarzaniem i nie tylko, WaveLab dalej umacnia swój status prawdziwej sztuki masteringu.

Obsługa wielokanałowej transmisji z przeplotem sygnału (interleaved)

WaveLab 11 wprowadza rozszerzoną obsługę plików z przeplotem wielokanałowym oraz, po raz pierwszy, edycję plików z przeplotem wielokanałowym w edytorze audio. Obsługując do 22.2 układów surround w plikach WAV (w tym pliki Ambisonics dla celów preautorskich), plik wielokanałowy może być otwierany, edytowany i zapisywany jak każdy inny zestaw plików mono/stereo. Wyposażony w kompleksowe kontrole, aby ułatwić precyzyjną edycję, jest również możliwe dla zewnętrznych edytorów, aby pracować tylko na wybranych kanałach. Nowe, szczegółowe opcje selekcji obejmują wysoce elastyczną selekcję w dziedzinie częstotliwości w Spectrum Editor. W Audio Montage, automatyczny podział wielokanałowych plików audio na klastry mono lub stereo sprawia, że importowanie dużych plików wielokanałowych jest szybkie. Pozwala to również wtyczkom przetwarzać klastry kanałów niezależnie od siebie.

Grupy ścieżek dla przepływów pracy wielośladowej/elementowej

Grupy ścieżek obejmują ścieżki audio, które są kierowane do szyny grupowej, zanim sygnał przejdzie przez wyjście Montage, a następnie przez sekcje Master. Zapewnia to dodatkowy stopień sumowania z wtyczkami efektów, regulacją WZMOCNIENIA i PAN. Grupy ścieżek są szczególnie przydatne w masteringu typu stem i, obok ścieżek Track Lanes, są kolejnym sposobem na zastosowanie wspólnego łańcucha efektów grup ścieżek w projektach masteringowych typu stem.

Grupy ścieżek mogą być tworzone poprzez wybór ścieżek z odpowiedniego kanału grupy. Używając Edytora Grup Ścieżek, ścieżki i grupy ścieżek mogą być nazwane/zmienione, mieć przypisane kolory i przenoszone metodą przeciągnij i upuść.

Track Lanes dla wielośladów i ścieżek dźwiękowych

Track Lanes to nowa, elastyczna funkcja, która może podzielić ścieżkę audio na osiem sub-ścieżek, z których każda może pomieścić klipy audio, co jest szczególnie przydatne podczas pracy z miksowanymi trzonami wewnątrz Montage. Podobnie jak efekty klipów, efekty ścieżek mogą być stosowane do wszystkich klipów, zapewniając końcowy łańcuch przetwarzania dla wszystkich elementów na ścieżce. Tory ścieżek mogą być również używane do zadań projektowania dźwięku, takich jak montaż, edycja i przetwarzanie efektów dźwiękowych z warstwowych klipów. Każdy Track Lane posiada wszechstronne kontrolki do zaznaczania, solo/mute, fold/unfold, ścieżki mogą być konwertowane na ścieżki, wybrane ścieżki mogą być łączone jako ścieżki i wiele więcej.

Automatyzacja parametrów za pomocą obwiedni klipów

Możesz teraz używać obwiedni klipów do automatyzacji parametrów wtyczek VST 3. Wraz z parametrami volume, pan i efektami wet/dry, obwiednie clip są zarządzane z nowego panelu Automation Envelope w oknie Inspector. Obwiednie mogą być przypisane do parametrów poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na parametrze, pojedyncze punkty obwiedni mogą być edytowane tekstowo, obwiednie mogą być włączane/wyłączane a ich widoczność jest łatwo zarządzana, indywidualnie lub globalnie.

Analizator SuperVision

Oprócz miernika analitycznego WaveLab, WaveLab 11 zawiera nowe profesjonalne narzędzie analityczne, SuperVision.

SuperVision jest w pełni konfigurowalnym, wielomiernikowym analizatorem audio, wyposażonym w 27 różnych modułów, które mogą być zastosowane w dziewięciu gniazdach modułowych do analizy poziomu, widma, fazy i kształtu fali. Pozwala to na stworzenie w pełni spersonalizowanego układu dla niezwykle dokładnego wizualnego obrazu każdego projektu audio. Wiele instancji może być otwartych w celu monitorowania sygnału audio na różnych etapach.

Nowe wtyczki efektów VST 3

WaveLab 11 zawiera szereg nowych wtyczek efektowych VST 3, które zapewniają jeszcze większe możliwości dla najbardziej precyzyjnego kształtowania dźwięku.

Wcztyka VST: DeReverb

DeReverb to zupełnie nowa wtyczka do programu WaveLab, zaprojektowana do usuwania pogłosu z sygnału wejściowego w czasie rzeczywistym. Wykorzystując odpowiedź impulsową generowaną przez tryb fizyczny, wtyczka posiada funkcję Learn, która pozwala na nagranie sygnału wejściowego i ustawienie parametrów modelu fizycznego dla odpowiedzi impulsowej.

LIN Pro dithering

Nowa wtyczka LIN Pro dithering zastępuje przestarzałe silniki, które bazują na kilkudziesięcioletnim podejściu do ditheringu. Opracowany przez specjalistów z MAAT Audio, nowy plugin ditheringowy zapewnia najwyższej klasy rezultaty.

Frequency 2

Osiem pasm może być indywidualnie ustawionych w tryb dynamiczny, za pomocą wtyczki Frequency 2. Pasma dynamiczne wspierają sidechaining, dla każdego pasma dostępny jest tryb Linear Phase oraz wyświetlacz spektrum.

Squasher

Dynamiczny Squasher łączy w sobie kompresję w górę i w dół dla maksymalnie trzech pasm. Został on zaprojektowany, aby pomóc dźwiękom wiodącym przeciąć się, kontrolować agresywne częstotliwości basu i wzmocnić subtelny pogłos.

Imager

Imager jest przeznaczony do osiągnięcia czystszego miksu poprzez umieszczenie ścieżek audio w maksymalnie czterech pasmach w polu stereo, w celu rozszerzenia lub zmniejszenia szerokości stereo. Zawiera on indywidualne wyświetlacze zakresu i korelacji.

Quadrafuzz v2

Quadrafuzz to wszechstronny, wielopasmowy, wielo-trybowy distortion, który może być kreatywnie zastosowany do każdego brzmienia, dając wszystko od najsubtelniejszego ciepła do kruchego efektu fuzz.

MixConvert V6

Umieszczony w jednym ze slotów Playback Processing w sekcji Master, MixConvert pozwala na monitorowanie dźwięku surround w środowisku stereo, z opcjami downmixu dźwięku surround do kilku docelowych konfiguracji. Dedykowany mikser kanałów pozwala na bardzo precyzyjne dostrojenie.

VST AmbiDekoder

VST AmbiDecoder dekoduje mieszankę Ambisonics pierwszego, drugiego lub trzeciego rzędu do immersyjnego, binauralnego dźwięku opartego na HRTF dla słuchawek, lub do konfiguracji głośników immersyjnych. Użytkownicy mogą zaimportować plik HTRF dla swoich indywidualnych kształtów głowy i uszu.

Dodatkowe nowe funkcje

Czas jest zawsze cenny w profesjonalnej branży audio, dlatego WaveLab zawiera wiele funkcji oszczędzających czas i usprawniających przepływ pracy, aby pomóc Ci tworzyć materiały tak szybko i efektywnie, jak to tylko możliwe.

Zastępowanie dźwięku w wideo

W programie WaveLab 11 część lub całość dźwięku w pliku wideo można zastąpić dźwiękiem z innej ścieżki. Oryginalny dźwięk może być również udoskonalony i zastąpiony edytowaną wersją, bez zmiany jakości wideo. Importowanie, edycja i renderowanie są proste. (Zaleca się, aby przed przystąpieniem do obróbki dźwięku w programie WaveLab zakończyć edycję wideo w dedykowanej aplikacji do obróbki wideo).

Obsługa usług hostowania podcastów

WaveLab 11 posiada te same funkcje obsługi podcastów, co dedykowany program WaveLab Cast. Umożliwiają one bezpośrednie przesyłanie podcastów do pięciu popularnych serwisów podcastowych: Buzzsprout, Castro, PodBean, SoundCloud i Spreaker.

Więcej szczegółowych informacji na temat tych funkcji można znaleźć na stronie produktu WaveLab Cast.

Audio ducking

WaveLab 11 posiada uproszczony ducking - wykorzystanie ścieżki audio do sterowania głośnością innej ścieżki. Kontrolki duckingu na ścieżce Audio Montage pozwalają jednej lub kilku ścieżkom modulatora kontrolować duckowaną ścieżkę. Proste parametry obejmują Voice Threshold (wyzwala Duckera), Music Attenuation (redukcja poziomu na wyciszonej ścieżce), fade out/in time/profile i jak długo głośność na wyciszonej ścieżce jest redukowana.

Nowe sekcje inspektora ścieżek Clean i Enhance

W Inspektorze Ścieżek dodano dwie nowe sekcje z wyspecjalizowanymi paskami kanałów do przetwarzania dźwięku w czasie rzeczywistym, radykalnie upraszczając ulepszanie ścieżek audio za pomocą prostych elementów sterujących typu "jedno pokrętło". Obok znanych już sekcji Insert Effects i Gain/Pan, nowe sekcje Clean i Enhance zapewniają bardzo szybkie i łatwe sposoby czyszczenia i poprawy jakości nagrań audio.

Wzrost wydajności montażu audio

WaveLab Pro obsługuje teraz przetwarzanie wielordzeniowe dla montaży audio, zwiększając wydajność przetwarzania montaży z wieloma ścieżkami, klipami i efektami. Jest to szczególnie zauważalne podczas pracy z wieloma ścieżkami i/lub nakładającymi się klipami, na przykład podczas masteringu.
Teraz możliwe jest również zawieszenie przetwarzania wtyczek ścieżek, jeśli ich sygnał wejściowy zostanie wykryty jako cichy, co pozwala na zaoszczędzenie zasobów procesora.

Nowy Start-Up Assistant

Asystent Start-Up został zmieniony i podzielony na sekcje Recent i Templates sections, które mogą być filtrowane według typów plików. Dodatkowe pole wyszukiwania pozwala na filtrowanie według nazwy, za pomocą wprowadzania tekstu.

Zmienione okno zewnętrznych wtyczek FX

Okno zewnętrznych wtyczek FX zostało przebudowane i wyposażone w mierniki poziomu dla sekcji wzmocnienia wejściowego i wyjściowego, aby uniknąć przycięcia dźwięku. Można również dodać obraz urządzenia zewnętrznego w celu odniesienia się do niego.

Funkcje obsługi wtyczek VST

Usprawnienia w obsłudze wtyczek VST 2 i VST 3 obejmują: posiadanie przez każdą instancję własnej, niezależnej historii cofania/ponawiania; przełączanie pomiędzy dwoma niezależnymi zestawami parametrów wtyczki w celu łatwego porównania różnych ustawień; zapisywanie ustawień parametrów wtyczki jako niestandardowy, domyślny preset oraz oddzielne kontrolki dla funkcji Bypass Effect i Listen to Effect Signal Only w nagłówku wtyczki Master Section.

POZOSTAŁE NOWOŚCI W WAVELAB 11:

Wysyłanie strumieni audio plików mono do dedykowanego głośnika

Można określić dedykowany głośnik, do którego ma być wysyłany strumień audio z plików mono.

Usprawnienie narzędzia Auto Split

Wsparcie dla Room tone, crossfades i dodatkowych parametrów podziału.

Niestandardowe nazwy portów audio

Można teraz określić niestandardowe nazwy portów audio w oknie dialogowym Połączenia audio.

Włączanie notatek w szablonach montażu audio

Podczas tworzenia szablonu montażu audio można teraz dołączać notatki zapisane w oknie Notatki.

Usprawnienia procesora wsadowego

Funkcja wyszukiwania/zastępowania umożliwia zastępowanie tekstu na całej liście plików w celu poprawienia ścieżek. Możliwe jest teraz także importowanie i eksportowanie ścieżek do plików w pliku tekstowym.

Zatrzymywanie nagrywania, gdy pozycja rekordu osiągnie następny znacznik

Można zatrzymać nagrywanie ścieżki montażowej, gdy pozycja nagrania osiągnie następny widoczny znacznik.

Miernik szczytowy ścieżki pokazuje lewy i prawy kanał stereo

Miernik szczytowy ścieżki montażowej pokazuje teraz poziom głośności niezależnie dla lewego i prawego kanału. Obwiednia poziomu/zanikania lub obwiednia obrotu przed lub po efektach klipu Można teraz określić, czy obwiednia poziomu/zanikania lub obwiednia panoramy ma być dodawana przed czy po efektach klipów.

Pomijanie klipów na ścieżkach odniesienia w poleceniach wyboru

W oknie narzędzia Clip Tool dostępna jest opcja pomijania klipów na ścieżce referencyjnej we wszystkich poleceniach Select. Odtwarzanie plików wielokanałowych na głośnikach stereofonicznych. Jeśli konfiguracja urządzenia audio obejmuje mniej głośników niż edytowany plik audio, można przypisać różne głośniki do tego samego portu audio, aby odtwarzać pliki na głośnikach stereofonicznych.

Kopiowanie klipów i zakresów z wizualną informacją zwrotną

Podczas kopiowania klipu lub zakresu klipów obraz widmowy ułatwia teraz umieszczenie kopii w precyzyjnym punkcie wstawienia na osi czasu.

Tworzenie montażu audio z rezultatu

Gdy zaznaczone są opcje Utwórz montaż audio z wyniku i Cały zakres, a nie są zaznaczone Utwórz obraz CD i Arkusz podpowiedzi, odtworzony montaż importuje teraz wszystkie metadane i znaczniki z montażu źródłowego.

Wymagania systemowe i sprzętowe:

Systemy operacyjne (Windows)

  • 64-bitowy system Windows 10 wersja 20H2, 64-bitowy system Windows 10 wersja 2004

Systemy operacyjne (Mac)

  • macOS Mojave, macOS Catalina, macOS Big Sur

Mac Apple silicon

  • Rosetta 2 App

Minimalny procesor

  • 64-bitowy Intel lub AMD, wielordzeniowy

Zalecany procesor

  • Intel i5 lub szybszy

RAM minimum

  • 4 GB

RAM rekomendowany

  • 8 GB

Wolne miejsce na dysku twardym

  • 4 GB

Port

  • USB Typ-A dla USB-eLicenser

Połączenie internetowe: dla pobierania instalatora, aktywacji licencji, zakładania konta i rejestracji produktu

Produkty powiązane

Q&A: Najczęściej zadawane pytania

  • Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

    Darmowa dostawa od 300 zł

  • Ile mam czasu na zwrot towaru?

    Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.

  • Co oznaczają statusy dostępności przy produktach?
    1. Dostępny: Towar mamy na magazynie i wysyłka w takim przypadku wynosi 24 godziny
    2. Niedostępny: Produkt niedostępny na sklepie przez dłuższy czas
    3. Produkt na zamówienie: Produkt na zamówienie, brak produktu na naszym magazynie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość, w celu uzyskania informacji, kiedy produkt będzie u nas dostępny.
  • Jak korzystać z kodów promocyjnych i kuponów?

    Kod promocyjny lub kupon można wprowadzić w koszyku i kliknąć „Zastosuj kod”. Każdy kod należy sprawdzić pod kątem jego ważności i poprawnej pisowni. Wprowadzenie ważnego kodu powoduje automatyczną aktualizację ceny.

  • Jakie są koszty dostawy?

    Na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 300 zł, przesyłka na terenie Polski jest GRATIS!

    Kurier DPD
    Płatność przelewem: 16 zł
    Płatność za pobraniem: 20
    Kurier FedEx
    Płatność przelewem: 20 zł
    Płatność za pobraniem: 25 zł
    Kurier InPost
    Płatność przelewem: 15 zł
    Płatność za pobraniem: 19 zł
    InPost Paczkomaty24/7
    Płatność przelewem: 13 zł
  • Jakie są formy płatności za zakupy?

    W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące formy zapłaty za towar:

    Płatność za pobraniem - opłatę za towar oraz przesyłkę uiszcza się podczas odbioru towaru. Minusem takiego rozwiązania jest wzrost kosztów przesyłki ponieważ kurierzy i poczta doliczają dodatkową opłatę za taką formę płatności.
    Przedpłata na konto - opłatę za towar oraz przesyłkę przelewa się przed wysyłką towaru na nasze konto. Towar wysyłamy po wpłacie gotówki na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia wysłanego faksem lub e-mailem. Dużymi zaletami tej formy płatności jest znaczne zmniejszenie kosztów przesyłki (nawet do 0 zł) oraz możliwość uzyskania rabatu.
    Przelewy 24 - szybkie przelewy on-line
    Płatności Online POLCARD / BLIK  - szybkie przelewy on-line
    Raty Santander
    Credit Agricole Raty
    PayPo - kup teraz, zapłać w przeciągu 30 dni
    Odbiór osobisty - MIDI Salon Muzyczny ul.Piłsudskiego 41 (1. piętro), 08-110 Siedlce, w dni robocze w godz. 10.00 - 18.00

    NUMER KONTA

    Santander Bank Polska S.A.
    24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
    F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński
    Nowe Iganie, ul. Dębowa 25
    08-103 Siedlce

Producenci
Ableton MOTU PreSonus Steinberg