Kategorie

Nowości Bestsellery Dostawa Regulamin O Firmie Sprzedaż hurtowa Kontakt

Kategorie

Informacje

NASZE AUKCJE

Zwrot VAT

tax free

LEASING

Raty

Santander Consumer Bank S.A. PAYU CreditAgricole

Certyfikaty

PARTNERZY





TC ELECTRONIC M-ONE XL - procesor efektów

TC ELECTRONIC M-ONE XL - procesor efektów
cena:
1830.00 (brutto)
dostępność: Zapytaj przed zakupem
producent: TC ELECTRONIC
kod EAN: 5706622004536
Do koszyka Do przechowalni

Zapytaj sprzedawcę:

Bartek Brewczyński
telefon: 25 640 38 72
e-mail: biuro@midi.pl
darmowa dostawa dla zamówień od 300 zł

Podwójny zaawansowany procesor studyjny, zawiera 25 algorytmów TC włączając słynne reverby, 200 efektów + 100 presetów user, czytelny kolorowy wyświetlacz, wejścia/wyjścia analogowe symetryczne [XLR], S/PDIF, MIDI



TC M-One XL

Technologia Reverb XL czerpie z bogatego dziedzictwa firmy TC w zakresie projektowania znakomitych algorytmów pogłosowych i w celu uzyskania naturalnie brzmiących pogłosów wykorzystuje zarówno kompleksowe patterny bazujące na wczesnych odbiciach, jak i gęstych fazach wybrzmiewania. Tak zaawansowana technologia połączona z wysokiej jakości złączami XLR tworzy z procesora M-One XL znakomite narzędzie do pracy live i w studiu.

Pogłosy w technologii XL

Podstawą pogłosów zaszytych w procesorze M-One XL jest technologia XL bazująca na dotychczasowych osiągnięciach firmy TC w zakresie tworzenia algorytmów pogłosowych oraz na stale prowadzonych badaniach poszerzających wiedzę w tej dziedzinie. Technologa XL wprowadza nowe i usprawnione możliwości w zakresie kreacji wirtualnych przestrzeni we wszystkich algorytmach pogłosowych. Jednym z istotnych parametrów jest rozbudowany zakres dostępnych „rozmiarów pogłosu”, który daje zarówno dostęp do szerokiego, jak i wąskiego obrazu kreowanej przestrzeni niezależnie od czasu pogłosu. Aplikując zatem ów „rozmiar pogłosu” do wczesnych odbić, jak i do pola rozproszonego, M-One XL umożliwia stworzenie dowolnej kombinacji brzmienia, począwszy od szerokich przestrzeni z krótkim czasem pogłosu aż po niewielkie pomieszczenia z długimi czasami pogłosu.

Wczesne odbicia, pola rozproszone i modulacja

Niezwykle szczegółowe wczesne odbicia znane z procesorów TC klasy high-end oraz usprawniona technologia budowania wirtualnego pola rozproszonego, specyficzna dla M-One XL daje zaskakująco naturalne i czytelne brzmienie niespotykane do tej pory w tym przedziale cenowym. Technologia XL dysponuje ponadto zaskakującymi możliwościami modulacji parametrów symulującymi modulację wprowadzaną przez rzeczywiste pomieszczenie i pozwalającą stosować ową modulację w bardzo szerokim zakresie, począwszy od ledwie słyszalnej modulacji charakterystycznej dla rzeczywistych pomieszczeń aż po mocno „zchorusowane” i odstrojone pogłosy. Możliwa jest ponadto symulacja brzmienia klasycznych urządzeń pogłosowych.

Niewielkie pomieszczenie

Chęć perfekcyjnej symulacji niewielkiego pomieszczenia była głównym powodem finalnego dostrajania technologii XL. Osiągnięto ją dzięki połączeniu algorytmów wczesnych odbić z nowym zestawem symulacji pól rozproszonych. Nowe symulacje pomieszczeń dodają materiałowi źródłowemu klarowności i blasku,co pozytywnie wpływa na brzmienie. Ponadto, dzięki elastyczności technologii XL uzyskiwane pogłosy można kształtować w bardzo szerokim zakresie, od niezwykle transparentnych przestrzeni, poprzez pogłosy dużych hal aż po płyty i sprężyny pogłosowe cechujące się małą rozdzielczością.

Elastyczność

Procesor M-One XL pozwala na jednoczesne uruchomienie dwóch najlepiej brzmiących pogłosów lub innych efektów najwyższej jakości bez degradacji brzmienia. Dodatkowo, dzięki nieskomplikowanej obsłudze masz spore możliwości kreacji świetnych efektów i kontroli najważniejszych parametrów bezpośrednio pod Twoimi palcami.

Live

Algorytmy Live to charakterystyczne, ziarniste pogłosy znane jako typowe pogłosy sceniczne lat 80. XX wieku. Warto je wykorzystywać w celu uzyskania czytelnego brzmienia w dowolnym systemie PA.

Jakość pogłosów XL

M-One XL daje dostęp do szerokiej gamy wysokiej jakości pogłosów, od klasycznych efektów typu Hall i Room po nowe, ziarniste algorytmy przeznaczone choćby do współpracy z werblami, jak np. Live czy Plate. M-One XL może zatem służyć do kreacji odbić dźwięku w najróżniejszych środowiskach, a jego użyteczność zwiększa możliwość dodawania w prosty sposób pogłosu o różnych poziomach do materiału źródłowego.

Multi-efekt ?

Tchnij nowe życie w swoje miksy z pomocą unikalnych algorytmów kompresora i limitera TC. Teraz masz możliwość dodania niesamowitych efektów typu Delay, szerokich chorusów lub podkreślenia detali materiału źródłowego z pomocą korektorów parametrycznych. M-One XL dysponuje ponadto wieloma innymi algorytmami, jak Flanger, Gate, Expander, De-Esser, Tremolo i Phaser. Ich jakość jest najwyższej próby, podobnie jak w innych procesorach firmy TC Electronic. Pamiętaj, że oprócz tego masz dostęp do bogatego zestawu świetnie brzmiących pogłosów, które dodadzą blasku Twojemu materiałowi.

Hall

Klasyczny pogłos symulujący rozchodzenie się dźwięku w dużych pomieszczeniach z wysoko zawieszonymi sufitami. Cechują go nienarzucające się odbicia z gęstością i naturalnością brzmienia, o jakiej mogłeś do tej pory tylko pomarzyć. Pogłosy z grupy Hall świetnie sprawdzą się z wokalami, gitarami akustycznymi i fortepianem.

Plates 1 & 2

Wiele pogłosów zapisanych w M-One XL to pogłosy „nie cyfrowe”, które brzmią jak pogłosy mechaniczne czyniąc tym samym płyty pogłosowe urządzeniami zbędnymi. Algorytmy Plate 1 i 2 tworzą odbicia charakterystyczne dla klasycznych pogłosów mechanicznych, które świetnie współgrają z dobrymi bębnami i śladami wokalnymi.

Room

Znane i cenione algorytmy Room firmy TC Electronic symulują szeroki wachlarz wirtualnych pomieszczeń o różnych rozmiarach i powierzchniach. Dzięki temu dodają życia materiałowi źródłowemu tworząc znakomity realizm i podkreślając charakter miksów.

Presety

M-One XL jest dostarczany razem z 200 presetami fabrycznymi pokrywającymi niemal wszystkie, nawet najbardziej wymyślne potrzeby. Ponadto istnieje możliwość zapisania 100 własnych ustawień w banku User. Jeśli zatem satysfakcjonuje Cię stworzone przed chwilą ustawienie, aby je zapisać wystarczy nacisnąć przycisk STORE. Jest to tak proste, że można zapomnieć, iż wykonujesz tak ważną czynność jak tworzenie własnych ustawień. Reasumując, M-One XL daje dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi do tworzenia wysokiej jakości efektów: modulacyjnych, korektorów, De-Esserów, kompresorów i wielu innych.

Pogłosy perkusyjne

Tworząc brzmienie zestawu perkusyjnego, lub w szczególności werbla, bardzo często okrasza się go pogłosem, co od lat jest standardem w produkcjach pop/rock. W studiu, gdzie warunki odsłuchu są znakomite zawsze jest wiele możliwości do wyboru. Niestety w przypadku nagłaśniania koncertów wygląda to zupełnie inaczej, ponieważ gęste „ogony” pogłosów zazwyczaj znikają w systemie PA. Z tego też powodu warto skorzystać z pogłosu typu Live, który dysponuje dokładnie takim poziomem ziarnistości, jaki jest potrzebny do uzyskania żądanego brzmienia. Algorytm Live fantastycznie sprawdza się zarówno w krótkich, żwawych pogłosach dla werbla, jak i w długich, 3-sekundowych ustawieniach „balladowych” okraszających tom-tomy.

Potężne głosy solowe

Potężne i dominujące wokale często uzyskuje się z pomocą dobrze dostrojonych algorytmów Hall z dodatkiem niewielkich opóźnień zaczerpniętych z efektów Delay. Połączenie tych dwóch efektów w perfekcyjnym miksie może być nie lada wyzwaniem. Fakt, że Delay powtarza kilkakrotnie sygnał pochodzący z nieokraszonego efektem źródła nawet w fazie opadania pogłosu sprawia, że opóźnienia i powtórzenia są odbierane jako oddzielny, niezależny efekt. Dzięki możliwości łączenia wewnętrznych bloków M-One XL szeregowo i równolegle można bez najmniejszych problemów wykorzystywać zarówno Delay z perfekcyjnie ustawionym tempem powtórzeń, jak i gęste pogłosy z niezależnymi wejściami, które będą przetwarzać zarówno sygnał źródłowy, jak i wytworzone przez Delay powtórzenia. Dzięki temu brzmienie obu efektów będzie znakomicie zintegrowane.

Poprawa brzmienia wokalu

Jednoczesne uzyskanie świeżego i czytelnego wokalu w warunkach koncertowych nie zawsze jest proste, bowiem podnoszenie jego poziomu z jednoczesnym zachowaniem całego pasma użytecznego często prowadzi do uzyskania pływającego wokalu, który nie integruje się z muzyką. Rozwiązanie tego problemu przyniesie algorytm Ambience dający gęste wczesne odbicia i krótki czas opadania pogłosu. Dzięki temu wokal zyska jasności i blasku bez kompromisów związanych z wycięciem części pasma użytecznego.

Opinie klientów

Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.

Dodaj swoją opinię




12345


Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych od F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński z siedzibą w Siedlce, Nowe Iganie, ul. Dębowa 25 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.


Aby dodawać opinie musisz mięć konto w naszym sklepie.
Nie masz konta? Zarejestruj się.

Inne produkty z serii TC - STUDYJNE EFEKTY I PROCESORY MASTERINGOWE

Producenci

  1. ADAM HALL K3MMF1000 KABEL XLR-XLR 10M - kabel mikrofonowy
  2. DAP AUDIO DWS-66 - gąbka mikrofonowa czarna
  3. ADAM HALL D903 - uchwyt mikrofonowy
  4. LD SYSTEMS RF1 - kabina nagraniowa , filtr
  5. LD Systems D914 - Pop filtr
  6. DAP AUDIO DWS-56 - gąbka mikrofonowa kolor
  7. ROLAND RIC-B15A - Kabel instrumentalny 4,5m
  8. TASCAM PS-P520E - zasilacz do rejestratorów TASCAM
  9. SHURE BETA 58A - mikrofon dynamiczny
  10. DBX 1231 - korektor graficzny